Monday, July 21, 2008

廉價漢堡

廉價漢堡包~響馬拉算係平常野食黎架喇~

尤其o係啲夜市同Mamak檔都可以搵到馬拉人開嘅漢堡檔口~

點解我無拉拉會為呢個漢堡而開個Topic?其實有兩個原因....em第一個唔講

第二個係因爲呢個漢堡真係好正囖!!

雖然呢個檔口個漢堡會比其他檔口略貴咗少少,但我依然覺得好抵食喎!

因爲料夠足~

麵包低+椰菜+番茄+青瓜+辣椒醬+沙律醬+漢堡雞肉+菜+洋蔥+沙律醬+煎蛋+菜+青瓜+辣椒醬+麵包蓋(啲料勁落)

但最重要個係佢入邊嗰塊漢堡雞肉~

平時我地食開嘅雖然都會由中間薄薄咁戒開界,之後放啲胡椒粉同喼汁!

但呢個唔同喼汁同胡椒粉佢係放入蛋度,而肉入面佢就另加咗兩种物似蠔油咁喼個物體~(我真係唔知咩物體,因爲佢已經換咗佢自己嘅膠罐度!)

佢啲種類都算多架喇!你要求乜佢做到嘅都會做!

淨麵包夾野菜都得!你想幾多塊肉都得~任你歡喜!響佢自Set嘅Menu最高价都係Rm4.7(約港紙9蚊)

我呢個叫Burger Special(即係一肉一蛋)


在包完~被壓過後....依然有我中指咁高~


我呢個要Rm2.8(約港紙5.5蚊)



我幫襯咗咁耐~個老闆終于都忍唔到口問我~

漢堡老闆:~ 個漢堡咁高你點食架?你口有咁大咩?定係撤開黎食架??

:~緊係撤開黎食喇!我邊有咁大個口喎!

漢堡老闆:~撤開黎食邊過癮架?

:~帶笑而過(心諗除咗撤開乜仲有其他方法咩?)

3 comments:

Яeiki said...

哦哦~
這個廉價漢堡我好就沒吃了..
要看賣的人會不會煎,配料!
我以前中學的時候很喜歡, 
幾乎每天吃一個.現在沒有了.
有些檔的弄到很粗我就吃兩口就丟掉了~

Onnzila said...

geng!

angie said...

Яeiki~有錢人果然不同!hoho~

Onnzila~有幾勁??