Thursday, September 4, 2008

沙灘兒童最樂@砂朥越

食完雪糕Cold Down咗就緊係去海邊吹吹風喇~咁先寫意架嘛!!
但左睇右睇好似又係班馬騮最快活喎~


本小姐好似真係最愛影人個背影喎~~

4至5點嘅沙灘真係好Q熱哦~












二小姐同老細........恩愛的一對??


熱Q辣辣~你睇我唔到!!


都話佢地恩愛架喇!!


班馬騮玩得咁開心~


睇嘅人仲開心喎~~


二小姐!開心就開懷大笑喇~~
唔會有人見到架!!


OMG~我都會俾人影到背影~
無陰功囖~虎背熊腰呀~想死呀!!有無海跳呀???


好明顯~我係熱到甩肺~chit逗笑唔出




小朋友們的戰利品~
但過多兩手,就一件不留~唔見曬!!


佑佑著鞋都咁型~Cool


一家3口樂也融融??sweet






一個二個都濕曬~
點都要飲返啲椰青俾佢地消暑下嘅~~


我無無聊聊時,唯一影到呢張可以令我滿意嘅相!

No comments: