Saturday, September 6, 2008

慶祝國慶日?傻咩~

八月30號國慶日前夕~
唔同我真係要慶祝國慶日??唔係呱???唔會呱???無可能呱???
緊係無可能喇!我邊有咁偉大啫??咪講笑喇~~~
我地都有自己嘅節日慶祝架嘛~慶祝咩節日?唔知呢??
但就應承老細呢餐我請硬架喇!!


呵呵呵~又去返呢間壽司三味食~好味呀嘛!
其實講真老細原本係想食返"新煮意"架!點知去到嗰樹搵唔到間野喇!
Close咗真可惜~




睇報紙??


又再睇報紙??


好你唔鬼理我呀嘛!?
好你有你睇,我有我影! 哼~~~!



老細心情應該超好~~叫曬啲貴格唔飽嘅食物~


天城(6種)


トロ、ハマチ、サーモン、ホタテ、甘エビ、イカ(Rm38)


ザルそば(S) (Rm6.80)


甘エビ寿司、納豆寿司


いくら茶碗蒸し(Rm9.80)


ソフトシエルクラブ Soft Shell Crab (Rm9.80)


食飽伸伸懶腰~~


就訓覺??


又係一位無化妝嘅肥婆~

都唔知老細發生咩事?都未見過佢為食成咁架!不停肚餓~
雞飯---〉點心---〉流沙包(外賣邊行邊食)---〉就到呢餐---〉夜晚又去大排擋---〉仲留有流沙包當宵夜
中間仲有立立雜雜野未計架!!

14 comments:

Яeiki said...

トロ、ハマチ、サーモン、ホタテ、甘エビ、イカ(Rm38)????????????你沒騙人吧??????? 那裡有這麼便宜的???

這間店在那裡? 可以介紹一下嘛??

angie said...

沒騙人啦!!
在1U的new wing~
靠近1U parade外面的扶手電梯~
忘了第幾摟~總之往扶手電梯直上,就可以看到了~

Яeiki said...

謝謝你的情報...

另外,请問一下...
您的正職是不是美食家來的??

angie said...

嘩!!你醬問我會paiseh的嘞~~
人家只不過是part time的啦!!
part time貪吃~
part time找吃~
part time選吃~
full time in day dream wahahahahaha~~

Onnzila said...

何止是美食家,還是個旅遊家呢! hehe...

angie said...

我呢個冒牌美食家同旅遊家,可能要除牌喇~

Яeiki said...

現在是美食家+旅遊家, 吃點可能會是減肥中心的代言人了~~ XD
開玩笑的哦~ 別生氣

angie said...

不用遲一點了~~
我現在就想要當代言人了~
你有好路數嗎??

Onnzila said...

ELKEN got geh... hohoho...

angie said...

ELKEN looking for 代言人??
then 快d 幫我免費減肥喇!!

Onnzila said...

免費就無啦!你買D product試下,
成功左既話,你咪可以成為代言人囉!
hehe...

angie said...

明知我窮到爆~你d野又貴到爆!!
我又肥到爆~~ T_T

Яeiki said...

我那天去双威比拉咪那間三味壽司.
東西真的很不錯~! 服務也很好一下.
比那個爛臭sushi king好的多!!
謝謝美食家安琪姊的介紹~

angie said...

不用客氣~
Sushi King我沒踏入很多年了~~
不好意思!:P