Thursday, September 11, 2008

遊船河 VS 暈船河

未開始寫呢篇Blog時,先教大家國語發音!
上船chuan vs 上床chuang
點解我無拉拉會教大家發音??原因呢個trip我媽閙出好多笑話~
搞到我哭笑不得~
但佢又叻喎~知道佢自己講上船實會講咗去上床~
So佢自己改咗唔用上船,改口講坐船~

開始我地嘅上船記

12小時短暫嘅船上旅程
傍晚時分搵唔到咸蛋黃蹤影,Coz老天野毫唔俾面咁下雨~


自知自明?因爲我呢個Camera Girl,得我影人,無人會影我~
所以先黎張自拍先!!


模型船好靚嘞~但我地唔係坐呢艏船喎!


CheckIn 櫃檯


再整返張先


緊張到手震?


前往坐船條路係咁漫長架!


WASA QUEEN 華莎皇后


上船喇!!


Lock架床


間房係細到爆架!!


buffer 場地似足食堂~
哈哈哈 我呢啲人好明顯對甜品有興趣啲~


媽咪攞俾我嘅木瓜味Jelly~


老竇落俾我嘅哈密瓜味布丁!!
好好味呀!我呢杯分咗俾爺爺嫲嫲,媽咪老竇同我5個人share~
嫲嫲話仲想食,但我去搵已經無咗lu~~


到底大機要點用先會影到靚嘅夜景架??失敗之作!


DC影架!!
冷笑話~
Sam哥個女不停佢媽咪~呢幾架船到底做乜架??點解都唔用嘅??
Sam嫂~大笑!用到佢地嘅話就JiaLat(福建話大件事)囖!!
但妹妹好似未放棄呢個問題!夜晚問完,訓醒天光再問!


大風又落雨喇!
唯有返入去喇!


Canton Band? 有Band睇喎!



opps睇落都上曬年紀架喎~


唔驚~通常嘅人都係睇主音啫~何況仲有兩位辣妹!又點會理Q後邊班友係咩人!kakz




啤咩啤??未見過肥婆呀??
咪以爲自己好L型~(LMF嘅歌)


我係被你枝吉他吸引到咋!!


再加埋個主音唱咗首Beyond嘅海闊天空咋!哼~


還記得細個嘅時候坐船都係暈船浪~大個咗.......依然都會
暈船浪~最佳良藥就係啤酒喇!
飲咗就唔覺得暈架喇!!哈哈哈

影完啤酒~


手癢癢~影埋呢堆煙灰!
八卦嘅老竇,走埋黎睇有咩好影!


咁多人,但其實得我,媽咪,Sam哥 & 亞貴四個人飲咋!


有亞貴實有Beyond歌聼!!但我永遠都唔會響佢面前開金口!


宵夜~得幾樣野咋!

5點幾就俾嫲嫲叫醒喇!
咁早起身做乜喎??我依然賴床賴到6點幾先肯lan起身~


幾早起身都無用喇!太陽公公都唔起身嘅???唉~~






妹妹望住海~唔捨得呀??


早餐~白粥又點可以無皮蛋呢??


肥婆響落船嘅最後一刻再叫媽咪幫我影架!






On the way to terminal 時,唯一見到嘅鵪鶉蛋



返屋企欖Pudding訓覺去lu~~

11 comments:

Onnzila said...

又去吃風..真係嘆!

angie said...

俾媽咪用美食呃我去架!
都無美食嘅~/hng

Яeiki said...

安琪姊,
哇...
D樂隊老到....可以做我亞公左.
你冇叫佢地收皮咩?

其實咁坐一輪要大約幾多銀阿?

angie said...

老是無所謂的~我們要敬老嘛~hohoho
但別在我面前串就好了!

多少錢呀??普通的我不曉得也~
因爲我家人有云頂會員silver card,so
一個人平均rm164!

Яeiki said...

果幾條老野有冇看到你滴曬口水起曬痰呀???
你一兜巴星過去,他幅老骨頭即刻粉碎~~

Onnzila said...

我看那吉他佬不是串,是被你嚇到!
他應該沒有想到你會走那麼近他拍照..
hehehe..

Яeiki said...

他是被安琪姊看到,心想:"慘了慘了有美女看我,我很緊張很緊張".
其實當時他已經緊張到顫抖了也說不定.

angie said...

Reiki
曬口水起曬痰??肯定唔會囖!!
見到肥婆~恨不得想一腳踢我落海!!

Onnzila
被我嚇親??無諗到我會行近拍佢??
咁我只能登佢可憐囖!!wahahahaha

angie said...

我只見佢兇神惡煞咁盯住我咋喎~
所以我先擒擒青咁走人咋!

Onnzila said...

可能他在向你放電.. hahaha

angie said...

慳d喇~~~~~唔過電呀!!