Monday, September 29, 2008

迷糊+我老婆未夠"秤"

真搞笑~~
前日老婆Tracy先知道我調返咗hometown做野(短暫性的),就call我星期日一齊去SM+HC~
尋日老婆仔訓到幾點先起身我唔講啦!反正同O生差唔多時間啦!!
點知原來我另一個老婆Jessy仲勁~尋到成1點幾先起身on Msn~
嗰時老婆Tracy已經到我屋企一段時間,我地仲打算出門咗架喇!
但老婆Jessy迷迷糊糊咁同我不斷Msn~
我問佢到底你知唔知你Add錯咗我Msn? 佢就答我佢用緊Msn=_='
我真係唔知佢到底分唔分得清Msn同Yahoo Msger架??
老婆Tracy(用我名義)就問佢"where are u now?" ....老婆Jessy竟然答咗句"I'm online now."
我倆人一致OMG佢訓醒未??老婆Tracy叫我直接call佢問喇!
點知電話無人接....問番佢點解唔接電話?佢反而問番我咩call?幾時call?
滴汗呀~我馬上同佢講我再次call你~接電話呀!!都係無接!(想死ing)
老婆Tracy嘅壞主意馬上上腦,講反正老婆Jessy都唔知佢響我屋企~
一於整蠱佢,反正佢咁blur~ 點知真係俾佢玩到!因爲玩咗咁耐~都無發覺同佢chat緊嘅係Tracy唔係我!!要到佢真正接call咗一段時間先發現!真陰功~~
鬼叫佢未訓醒blur blur地咩~~唔関我樹!我無蝦佢~

唔理喇~一於出街先喇~再唔係唔夠時間喇!我嗰晚仲要趕返怡保架!!
趕時間時都會當黑架!!我地竟然俾警察block呀!!
個警察Uncle竟然check我老婆駕駛執照~check完駕駛執照check身份證!
乜我老婆樣未夠"秤"咩?check乜鬼呀??
遇上警察通常都當黑架喇!!個車鏡竟然響嗰個時間壞咗~~又用作半個鐘整車!

夜晚10幾我已經On The Way返怡保,點知老婆嗰時都返緊KL....同一個地點,同一個Block我老婆Tracy又中蕉~又俾個警察check駕駛執照同身份證!
我老婆應該覺得開心架~~如果唔係都唔會一日入邊比人check兩次喇!!
個樣後生係值得開心架!!我想要都無喇!!

4 comments:

Onnzila said...

你老婆架車改到甘型!唔block都假啦!

angie said...

佢個鏡已經唔黑架喇~~

Onnzila said...

甘都話唔黑..?

angie said...

甩曬色架喇~~唔黑架喇!!