Friday, September 19, 2008

魂魄嚇走咗~

尋晚~做到好夜先返到屋企~
返到屋企第一件事緊係返入房先架喇!!
點鬼知一入房就見到一隻極大飛天曱甴呀~~
嚇倒我大嗌"救命呀"~第一時間沖去我哥個房門勁拍門(佢當其時沖緊涼)!
佢問我咩事,我都係識得死猛嗌曱甴呢兩個字!
好彩個腦仲識轉少少~諗到有只蚊油~~
個隻曱甴都有d低低地,竟然飛入我啲廢膠袋入邊~
我仲唔襯機會對住個袋死射猛射死射猛射!!
正PK曱甴黎架~仲有力飛出黎嚇我~~射射射射射(應該用咗成大半只蚊油
我哥終于沖涼出黎啦!!走過黎問我咩事~~
我: 曱甴呀!快d快d快d抓走個要死唔死嘅飛天曱甴入廁所,沖佢入糞池啦!!
我哥: 點解唔叫Jason黎咬死佢喎!!
我: 我噴咗蚊油架!叫Jason上裏咬佢咪等於要Jason死??都short short地架!!
(好彩前晚身體唔舒服走咗去樓下同Jason訓,如果唔係我應該就係同曱甴訓架喇!)

之後老細call我~但我依然blur blur~老細問我咩事~~
我就同佢講,正話有極大飛天曱甴嚇倒我3魂唔見咗7魄~仲猛嗌救命~
個老細無安慰仲反而問返我,又唔見你驚我嘅??竟然驚隻曱甴~
Death Air.............=_=''

5 comments:

Onnzila said...

你老細連曱甴都不如? haha~~

angie said...

yeah~~hahahahaha~~

angie said...

咁你搵女友時,問清楚佢驚唔驚曱甴先喇~~
費事..........(奸笑)hohoho

Яeiki said...

你咁大個人都驚曱甴咩~!?
用你既鐵沙掌一掌打到佢腸都pit出來啦~
咁你幾鹽蛇冇???

angie said...

我曾經響學校周會上,俾鹽蛇搞到我當咁多人面前嚇倒喊曬~你話驚唔驚呢??