Monday, September 22, 2008

買一送一?咁抵

星期六晚,難得大約6點幾我就可以放工~~
返到屋企亞哥同亞媽話不如鼠去啱啱新開響Section 18嗰間Tesco行下,順便食Pizza囖!!
心諗OK囖~反正車程都得個5分鐘咋嘛!咪去8下囖!!
間野都開張咗成3日啦~依然咁鬼多人~~乜唔係聽人講經濟差架咩?
啲野唔平好貴~買唔過!!
都係去食Pizza好啲~~
由於亞媽話嗰日想食齋~所以得我同哥食Pizza~~亞媽齋飲水!
明明我地嗌咗個兩人分Stuffed Crust Pizza架嘛!個支客明明仲同我地comfirm多次加Stuffed Crust係要加多RM5蚊~我地仲話Ok無問題~~因爲我地係豬屎精!
點鬼知出咗個Pan Pizza過我地~我同我哥用咗好奇嘅眼神對望再望返個Pizza幾分鈡~
嗌Stuffed Crust竟然會出咗個Pan Crust??搞乜呀??
問咗其中一位支客,佢就要我地問返招待我地嗰位問清楚喎~~
搞咗一輪~個支客就話換返個Stuffed Crust Pizza過我地~但又唔攞走個Pan Pizza喎~搞乜呢???
望住個Pizza~望到凍曬!!個支客終于返出黎同我地講~個Stuffed入咗爐架啦!!
臺上呢個就請你地食啦!!嘩~!兩個人點食得曬呀??
馬上Call返亞媽入返黎食Pizza改日再補番食齋!!
但3個人點都食唔曬兩個中嘅Pizza架!最終仲打包拎走~~

我都係第一次~食Pizza有得買一送一咋!!唔知係咪新開張大優惠呢??

4 comments:

Onnzila said...

真孝順!明知老母要食齋,仲提意去食Pizza... =_='

angie said...

佢可以補架~~佢每朝早都食齋架啦!!
如果有得出街食野,佢實開齋架!!
知后佢自己會補番架啦!!kaka

Яeiki said...

放心啦~~
你是個美食家兼大食家,
別說2個~ 3個你都吃的完!
哈哈

angie said...

你當我係魚呀??唔識飽架?