Tuesday, November 27, 2007

2餸1湯


最快手快腳嘅~2餸1湯~


褒個人參雞湯,煎條魚同炒碟菜~話咁快搞點啦~


~人參雞湯~


老細指名道姓話要我褒架~


唔好問我點解咁嘅色~因爲我鍾意咁褒~褒到出味出色~連調味料都慳番~


~魚~


條魚其實我都唔識佢架~我都係求其響街市揀條咋~~


點知老細一返黎~見到條魚,就話呢條魚唔平架喎~呢條大概要X錢一條架喎~


我當時mak大對眼睇住佢~你買過條魚架?點解你會知價錢架??


佢竟然答我~佢響超級市場見過~~咁都記得??勁!!


~菜~


日日清炒~炒到厭曬!唔知點解我會無啦啦~想佢變色....


我竟然手多多咁放咗半塊紅色腐乳黎炒到紅色~哈哈哈!!我真係唔驚死架!


點知老細話好味~成碟都係佢一個人食曬~~仲問我放咗啲咩入去炒添!!


當其時嘅感覺真係想........哼~~


2 comments:

Onnzila said...

肚餓了...

angie said...

咁又點??去買野食啦!!