Tuesday, November 27, 2007

手信之食物

睇完份生日禮物緊係....拆手信時間啦!~


我同我老婆咁爲食~~緊係先拆食物架啦~~.......



第一件事,就係我老婆最愛嘅朱古力啦~我老婆猛話好靚又好正!睇佢個樣都係停唔到手架啦!!佢咁愛朱古力~而佢每食一件就會話我知,邊件我食得,邊件我唔可以食~驚我受唔起,會失聲!(你睇我老婆對我幾體貼呀!



仲有蛋圈,老婆餅,爆炸糖同牛油圈~~


你地見唔見嗰桶蛋圈上有渣呀??其實我由馬六甲返黎時,啲餅我老竇痛細佬已經響度幫我食緊架啦~!



朱古力手指餅



好正~手指餅係橙味,出邊又包住層朱古力~愛不釋手(因爲咁嘅朱古力我先頂到)~



我老婆見到隻波板糖~好驚訝咁問我~你同個粉絲好熟咩??


我: 唔係呀~~佢係Onnz個friend黎嘅~


老婆:唔係佢又會買波板糖俾你嘅?仲要係紫色添!


我: 老婆大人~冤枉呀!!真係有咁啱得咁橋咋~


(因爲件事得老婆,老細同我屋企人知先我鍾意食咋嘛!!)


其實我老細見到張相時,都落咗warning,叫我唔准食!!



一邊傾計,一邊砌玩具,又一邊食..........點知砌完,影完...啲朱古力都跟住玩完~~


我老婆仲話我今次破例食咗最多件朱古力呀!唔知係咪值得高興嘅一件事呢??



我始終最愛呢隻~~我好似食咗2-3粒~~



一邊食朱古力,一邊飲緊,Onnz媽褒嘅菊花茶~正!


點解會有支菊花茶~咪係Onnz第2次返入屋企儸出黎架囖!!!仲話俾我地飲嘅添~~


講真~我好懷疑呢支菊花茶,其實係Onnz媽,俾Onnz攞返KL飲架!!但......



個粉絲話好飲~但佢又飲得好少喎!(可能雪櫃攞出黎,太凍佢飲唔到呱!加上嗰日落雨,勁凍!)


最終入曬我同老婆個肚度lu~~~

No comments: