Tuesday, November 27, 2007

生日禮物

同老婆Shop完ping~返黎!!我就見到份禮物啦!!開心到拆咗先講其它野!!


現實的城市人~~


我份生日禮物呀!!竟然係一張R4同一張放曬Game嘅MicroSD.......


係咪想我日日打機呢?? 咁我係咪因該要去搶我老細部Nds佔為己有呢???


Anyway多謝曬~JK咁遠水路...送咁厚禮俾我!!真係感激不盡呀!





我一攞咗呢份禮物俾我老細睇,佢第一個反應係問我係咪要佢部Nds喎!


叻仔!!咁都知我想點!!我攞咗佢部機打咗一個星期有多~~


搞到佢問返我:“你啲Game點搞架??教下我好喎!!咪挂住自己打~”

No comments: