Monday, November 12, 2007

越南小食

尋日(08/11)我生日,我細佬同我老婆Tracy陪我一齊行街街兼食飯~


我地去咗間越南小食食Brunch,我地叫咗好幾樣野都好正!唯獨我老婆叫咗碟XO醬炒米粉,差咗少少~因爲無咩XO醬味~







Red Bubble



馬蹄水



鮮蝦圈



珍寶脆脆圈



XO醬炒米粉



香茅豬扒蛋飯




你地睇我啲野食未到佢兩個已經餓到係咁食~~



紅海鮮意粉



開動~~


我地3個食完野,Shopping~返歸lu~~



P/S:我個叻細佬竟然唔記得close車頭燈,搞到電池無電~被困響CarPark超過半個鐘現有得返屋企呀!!始終都係黑!

No comments: