Monday, November 12, 2007

雅濤苑

我啱啱到咗屋企連蹬都未坐,就收到我倆一個老婆Jessy個電話叫我出去飲野啦!


佢真係快到2分鐘就響我門口啦~!我一出去就見到我老婆Tracy部車~但見到我老婆Jessy唔知做乜?搞都我曬頭~Jessy仲想我話係佢部車~~


搞野咩??我無傻到咁易俾你玩到係話~


我一上車就問Tracy,我啱啱送你返屋企,咁快又出黎??


兩個淨係識笑唔理我,問去邊度都唔答我~~


之後佢地帶咗我到間雅濤苑”Café飲野~~




蜜糖熱鮮奶



藍色夏威夷(原本我係嗌北海道之旅架,但佢地話無得去,唯有揀藍色夏威夷啦!)




佢地兩個勁鬼鼠但唔知佢地搞咩~~







第一次面紅~~



我地3個靜靜地咁欣賞臺上2個歌手唱歌~點知俾個女歌手玩,話我第3條女勁欣賞個男歌手,仲睇到唔識郁添!!撞鬼~~



第二次面紅



飲野飲到一半,Café啲燈突然暗曬~臺上嘅歌手馬上彈起生日歌~然後有個適應攞咗個蛋糕俾我~臺上嗰兩個又不停咁玩我~~搞到我面紅到不得了..全場嗌到我想搵窿囀呀~






第三次面紅



我地食剩嘅3/4蛋糕請曬臺上兩個歌手同工作人員食,又搞起一大風波~!個個一起對我地講多謝~再次想搵窿囀呀!!





第四次面紅



我地請完佢地食蛋糕~佢地成班請返我食3色雪糕呀~~好瘀呀!!成個場都睇住我!!



最後一次面紅



食完個雪糕,買完單~黎開個Cafe時,個個都住我地講多謝~嘩!仲得了??個個都睇住我地3條女離開~我地仲唔走得快好世界咩!!

No comments: