Tuesday, November 27, 2007

高達之沙爹魚大戰


話説上當年佢地係好朋友~一齊出戰,一齊賣廣告,一齊飲野,一齊訓,仲一齊溝女添~~~


點知................


響2007年11月11號傍晚4點半.....有條''貌李''攞咗一包沙爹魚黎食~


響嗰一刹那間.......



(眼超超咁啤住對方):"你想點呀??"



(眼利利咁又啤返對方):"咩想點呀?"



雙方同聲同氣地: "死o靚仔~~搶沙爹魚!!!未死過呀!!"


(你一拳,我一腳....你開槍時,我頂~我頂~我頂~頂~頂~閃閃閃 ~~~


激烈嘅爭鬥足足用咗半粒鐘,先分到勝負!!)


以下就係勝出嗰位喇!!!!恭喜~恭喜~


可以得到塊香口美味嘅沙爹魚喇!!


~~


~~~


~~~~



多謝~多謝~多謝大家支持!!我終于搶到沙爹魚食喇!!O Yeah!!