Tuesday, November 6, 2007

驚喜搞到我失魂

嘩!!今日唔知行咩運~竟然收到神秘人send黎嘅生日卡~~


一開咗黎睇,個心已經停頓咗幾秒~~就暈啦!!


救命呀~~我就黎失控喇!!


癲啦我~~開心到唔知講咩喇~~



又係一張麥兜同麥mug嘅Card~Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



冧到死呀~~個"To:Angie"仲要係家強寫架!!High到暈啦我~Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



高豐~多謝你句身體健康~~我會好好照顧自己架啦!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Robin~你玩野呀??見到句"添脂添肉",你就黎句"添添"Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket,你想我添咩Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket??添福添財?Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Micheal~你句"Come On,Come Back HongKong"~搞到我哭笑不得Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket..我幾時變咗香港人呀??要我返香港Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket??係咪你出機票俾我過香港先??



P/s:多謝曬神秘人,黃家強同Kolor~多謝曬~多謝曬~~Love all of u much~~

2 comments:

Onnzila said...

Happy devapali... and Happy Birthday Lah!

angie said...

thx for u birthday wish~ but didnt thx for the deepavali wish~ =_="