Tuesday, November 27, 2007

手信之玩具

嘩~!好多蛋蛋呀~~~~~~~~~~~


我同我老婆,一於分工合作~拆蛋兼砌玩具!!!




Melody嘅朋友



我砌Stitch,而我老婆就砌米奇老鼠~~(嗰粒細蛋入面嘅板係雙面架!!)



PoKeMon入邊嘅新人物~新到連我都唔識!!



日本咖哩飯~~好味!






唉~~我老婆好似對呢3隻係愛不釋手咁喎~!連影相~佢都要楂住黎影先開心~~



呢個咁得意嘅Twins緊係跟咗我老婆返屋企啦!!



Onnz最愛嘅Donut~~但佢無份~~哼!!



其實係膠紙黎架!!

1 comment:

Onnzila said...

mm....donut... D'oh!!