Tuesday, January 13, 2009

010109碳世界

2009年嘅第一日~
無無聊聊咁過好冇癮啫~
之後亞媽建議話去訂台打邊爐喎~簡直Good Idea喇~~
呢間野係我媽之前同我姨佢地去食過,所以佢先咁醒識得帶我去食!

Wow~~碳世界!放心~放心~我唔係要去燒碳喎!
我去間用碳代煤氣嘅火鍋店啫!

預先定位嘅都會有瓦遮頭~walkin嘅就必須坐路邊架啦!
遇到落雨請自保~

Good Times Restaurant碳世界,係間自助式嘅打邊爐~
6點鐘開始~任食!
價錢表如上~但個日係1月1號~所以價錢貴做少少 RM25.80 Neet/Adult

原本定咗5個人~但兩個臨時甩底!

用碳打邊爐~

由於用碳開爐係需要d時間~
但唔驚佢地仲有好多炸野食~如炸薯條,炸豆腐皮,炸雞翼,煎釀1寳.....
食完炸野,係時候執料準備打邊爐lu~~



花多眼亂~但其實仲有野未出架!!

淨係面嘅種類都有3-4種呀!

士多啤梨蘋果橙~~就係冇士多啤梨~~
西瓜~密瓜~偏偏多咗我呢個大傻瓜~~

我媽攞嘅乜餃乜餃~乜蛋乜蛋~乜潤乜潤喎~

好喇~係時候開始食超級海鮮喇~

菜~螺肉~青口肉~魷魚~蘑菇~

唔知叫乜~青口~賴尿蝦~

蟹~蝦~花螺~


盡情啲狂食吧喇~~

中場仲有甜品架~但我冇影冇食~~


最後以雪糕黎畫上句號~(其實係食到我媽攞嘅釀青辣椒~辣到我飛起!)

又係送上Name Card時間喇!請慢慢欣賞喇~



OMG~咁詳細嘅Map我左睇右睇都唔明點去!

4 comments:

Onnzila said...

咁詳細嘅Map睇左都唔識去?
有冇路痴成甘啊?

angie said...

係喎~呢個Map我左睇右睇都唔明喎!
應該行邊條路我都唔知喎!

Onnzila said...

甘你知個花園點去冇? = =

angie said...

唔知!wahahaha