Sunday, January 4, 2009

新加坡食飽遊蕩

2008年12月24號聖誕除夕當晚~食飽飽有乜搞作呢??
梗係欣賞新加坡聖誕除夕嘅迷人風景啦~~~
唔去片仲有乜野做呀???去片喇~~~~



彩虹??

原來係七彩繽紛嘅梯級
我地而家位于Clarke Quey 嘅 Riverside Point附近遊蕩ing~









原來遊蕩中~係無人理我嘅!
因爲嗰兩位,人緣好~多Sms喎!!

算!!我繼續影我嘅~~







喂!喂!喂!搵人應下我喇!我已經等轉色都等咗3种顔色喇~
你地Sms完未呀??大哥大姐!!

老婆~好配合地俾我影咗張相相~~



哈哈哈~你地有sms我冇呀?
我仲要出齊兩部手機~激死你地未??

係咁以~俾你影張喇!

終于得閑咗個老婆~

我地黎抱抱~~

再黎張Sweet Sweet啦~~

老細~私人醒張型仔相過你溝女用下!!

老婆話例牌都要我地影返張喎!老細駛唔駛咁疆呀??

好繼續遊蕩Clarke Quey~



人流衆多~靚女仲多!個個都打扮到好艷麗~得我同老婆最殘look~





埋黎揀~埋黎買丫喂~聖誕帽!熒光棒!應有盡有丫喂~~

弟弟!你係咪買完帽唔見咗媽咪呢??
姐姐帶你去食雪糕下~
大獲!你媽向我後面~Bye~Bye啦!弟弟~有緣再見

行行下~唔經唔覺我地行到~
我以前一個人黎睇The LoveSong on show嘅嗰間Pub添!
(懷念ing)



依!點解河邊有個細路&隻可憐狗架??
細路~你坐咁高好危險架!!

哦~原來你坐咁高係為咗紀錄底今晚嘅情景~好讓你今晚返屋企寫blog係話!?
咁好喇~唔阻你寫野啦~~

話咁快就到12點喇~有啲緊張同興奮嘅感覺添!!
....................................................................................
扯~~~~~~都冇倒數嘅!淨係見到成班人一到12點就狂噴啲雪花噴霧咋~



轉個身~老婆你人際關係真係好到加零一呀!!





嘩!啲人喪咗見人就噴架喇!仲唔閃~眼都盲呀!

閃~~閃~~閃~~閃到巴士站搭夜巴士返歸是也~
但我地好一到屋企又精神曬~傾下...睇下...講下...都成3點先覺覺豬!

4 comments:

Onnzila said...

真肉麻.... = =

angie said...

有啲咁嘅事?有啲咁嘅事??

Onnzila said...

= =

angie said...

你眼真係似有事喎?