Friday, January 9, 2009

2008聖誕節

2008年12月25號~~
聖誕節呀~~大家響嗰日一定都好多節目架喇!
我地去到咁遠~梗係都無例外喇~~
Shopping! 行街! 影相!
Shopping! 行街! 影相!
Shopping! 行街! 影相!
行~行~~行~~~本小姐有d攰!
我一意孤行+任性地~行到本小姐最滿意嘅商場遊樂場....................夾公仔呀!!

一去到我就睇中咗一部夾公仔機~由於需要換Token,所以讓咗俾人玩先!
OMG~老細啱啱換咗啲12Token(sgd6蚊)過黎~條女第二次夾就夾走咗個公仔!=_=''
激到我軋軋跳呀~到我喇!
淚~我就要夾3次(6個Token)先夾到呀!
仲有6個Token3次機會,試下有無可能再夾多隻俾老婆先!
Haizzz..我失敗咗!Sorry呀老婆~~Chipmunks佢地冇得成雙成對喇!

夾玩公仔嘅Happy X'mas Look!

行到一個商場嘅大Lobby~ 見到超壯觀嘅公仔聖誕樹呀!



跳跳虎呀~好彩唔係我以前夾到嘅嗰隻

老婆話將我嘅Chipmunks都擺埋上去喎!
唔好丫老婆~我依然愛你架!我唔會分心架~~~
依~~最頂嗰公仔係我老婆最愛嘅笑面公仔呀!太高偷唔到添!!

黎返張合照先~~哈哈哈

電車男玩公仔??邊個靚仔啲呢??
hehehehe搭電車去醫肚中(用咩醫肚,密切留意喇)~~

黑痲痲~夜痲痲~
我地去咗Orchard路,睇聖誕夜景喇!!
去片~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~





好可愛嘅老婆~

嘩!嘩!嘩!真係People Mountain People Sea呀!

Block咗成段路,俾咁多表演者跳舞
(但我發覺歌曲點變,啲舞步係一律唔變嘅)

Chipmunks攰咗喇??咁快爬上老細個身度叫佢咩你啦??

有人賣魚嘅??

好靚嘅白鴿呀~~



花車上的聖誕裝飾~我黎張自拍先!!

老婆又要喎!但佢唔識自拍~所以部相機有一對手!!hahahaha





嘩!有大鏡呀!3個人一齊玩自拍喇~~
OMG~我好似又牽起熱潮喇!有班友仔跟風是也~~


Takashimaya商場入邊都有Terry Bear聖誕樹呀!正~~

辛苦曬你地喇BearBear熊

唔經唔覺...............遊一日~~
又係時候搭巴士返歸也~~~~~~~~~~~
巴士站連環拍。。。。。。。。。

第一Take~

第二Take~~

最後一Take梗係3個人架喇!!

呢張特別放送~主角係後邊嗰位靚仔!

No comments: