Saturday, January 10, 2009

康Vi@大婚之日281208

2008年12月28號~
我friend KangVi嘅大喜日子~
但我又啱啱得呢日有時間幫我老婆Tracy搬屋喎~所以朝早嘅迎娶Party我地都無出席!


終于搬完野+妝身後~響老婆Tracy租嘅Condo影最後一張先!

On the way 返老婆Tracy屋企落車上d貨,再去車我另一個老婆Jessy

Pei Chuin 囍 KangVi

開席前~狂攝狂傾ing..................





opps...俾敏姐發現我偷拍添~~

好明顯知我偷拍,偉哥同敏姐..呢兩位馬上扮曬野咁!

咁咪好囖~你合作時,我又合作~咁咪天衣無縫囖!

翔哥~~我講明要搽你倆兄弟鞋架喇!!
點都痴住你,點都會影你個靚仔樣嘅~~


開席儀式.......................

乳豬燒鴨拼盤

星哥~響女仔面前果然有風度喎~






不經不覺又係影相時間啦~~

偉哥話我地係"閃亮三姐妹"喎~~
但我話如果真係"閃亮三姐妹"嘅話~
我一定係"閃人"因爲365日都未必見會到我一次~哈哈哈哈





終于到咗新郎新娘上臺啦~~

倒酒儀式~

新郎新娘~~望望呢張最吵嘅台呀!唔該~~

真係好合作~

敬酒儀式



全場要你咀咀呀~~望咩望? 咀啦!!!!!

Wow~~Sweet Sweet Sweet爆呀!

Auntie好開心喎~四萬咁嘅口!

成班都係酒鬼~

兩位老婆~你地係咪咁呀?抛棄我呢個閃人,好彩我衰衰地都叉隻V手指入去~哈哈
仲有翔哥嘅V手指!

Yeah我入埋去lu~

老婆Jessy,我,偉哥同老婆Tracy

老婆Jessy,我,偉哥,翔哥同老婆Tracy



新郎新娘終于有時間同我地影相啦~~

成班好朋友一齊同凖夫妻影返張相先~

嘩!人地酒樓都收曬檔啦~
新郎新娘係時候你地係時候返屋企做人啦!

最後一張相~
偉哥同翔哥互拍,但係拍到我喎!

P/S: Sorry咁多位d相咁懞~我返到屋企發覺啲相懞得唔對路~所以左check右check先發現我部傻DC仔嘅鏡頭多咗個手指紋,唔怪得啲相全部唔得喇!搞到有位專業攝影師渣我部相機幫我地影相時,覺得奇又啤啤我部相機model喇~haizzz瘀爆呀!!

No comments: