Sunday, January 4, 2009

到步+らーめん

2008年12月24號聖誕前夕~
我同我老婆,幾經辛苦~坐咗成7個鍾個車程終于到達目的地啦~
一腳踏著新加坡嘅土地~

喂!喂!喂!你架車唔係我地架~
我地何來咁富貴呢~我地都係坐長途巴士到新加坡咋~

OMG~係咪我地太早到呢??
6點幾啦喎~老細5點9放工未返到添!
咁唯有響樓下,hea住~做住冇家可歸先嘅爛仔先啦~(係響綿綿細雨中)

Hey Man! ~黎番個Metal型女look先~
(觀衆: 扯~~~都唔似嘅~~)


再黎番個高炒老婆先~


Metal唔似呀?~咁黎扮返個Cutie Look囖~~

老婆:~無聊呀!唔玩啦!背隻最型~~hahaha(其實佢想扮等待個look)

苦等咗一陣~老細返啦!但落緊雨添~真黑仔..........
擺咗啲行李,再等埋老細換衫,再等個天配合我地.........
但個天真係唔打算配合我地咁喎~所以我同老婆決議唔換靚衫出街啦~~
一於以最殘個樣出街+淋雨當浪漫啦~~哈哈哈

我地去咗Central享用晚餐~依然不停落雨!
都係入商場醫肚先講~

排隊中~老婆講緊國家大事呀?咁嚴肅嘅??

Opps...最後仲制止我影相添~

就到我地啦~老婆開心個樣真sweet!

間野其實我介紹過架喇~唔知大家仲記唔記得呢??
但今次主要係帶老婆黎食~

又係送名片時間~原來開多咗一間分店喎!

依然不變嘅開放式廚房~

老婆你好口渴呀??

老細你好肚餓呀?

老細碗 まる玉ラーメン+味付け卵 ----- Marutama拉麵+溏心滷蛋

我同老婆嘅 まる玉ラーメン+味付け卵X2 ----- Marutama拉麵+溏心滷蛋X2

水餃子 -----水餃

焼きチャーシュー -----燒叉燒

老婆~我知好好味。。。但記得唔好流口水呀~

老細開始施魔法

成擡拉麵~

DELICIOUS~~

老細已經失控地猛食lu~~

溏心滷蛋~流白

溏心滷蛋~流黃

見佢笑得咁開心~我已經知我征服咗佢個胃!萬歲~~

2 comments:

Onnzila said...

d蛋黃好似有d.....

angie said...

=_="。。。。。
。。。。。。。。。似蛋黃囖~~