Friday, January 9, 2009

餐食餐飽

2008聖誕節~
邊個話一定要食火雞聖誕大餐架??
邊個話一定要大魚大肉架??
都唔駛~~~有好野食已經好足夠架喇!

一朝早我地就落咗去樓下嘅檔仔度食早餐!
我同老婆Share咗呢碟經濟粉+2粒生熟蛋/位~~

經濟米河+個炸魚蛋+個Otak-Otak
經濟粉一碟先SGD$0.80..(加料另計)

烏達(Otak-otak) 烏達是一種由海鮮(魚、蝦、墨魚)、雞蛋、辣椒與椰漿混合,再用棕櫚葉包裹後烘烤的美味小食。Otak 在馬來語是腦的意思,因為烏達的原料混合時看起來類似腦,因而得名。別讓它的名給唬了,它的確是非常美味的風味小吃,尤其以麻坡產的為最。

行完一輪~
我地去咗ChinaTown牛車水嘅商場附近嘅檔仔開餐~

蔗汁+吉仔-----〉好正~好開胃~仲好清涼架!!

鍋貼~一碟12個/SGD6蚊

睇Munks Munks嗰副吞口水個樣就知掂喇!

連老婆都忍唔到手開動喇~~

蠔煎~一碟SGD$6蚊
你地睇啲蠔幾大隻,仲好Juice架!

Muncks Muncks勁吞口水呀!就知呢碟真係好正喇!我俾95分呀!!

老婆嘅泡菜麵~
呢碗無乜特別~除作啲麵唔係公仔麵以外,其它味道同公仔麵無乜分別囖!

我碗酸辣麵~

我同老婆一致地覺得呢碗得個辣字,仲要係好鬼辣嗰種~

好明顯Muncks Muncks都唔要喇!仲推返俾我添~

2 comments:

Onnzila said...

好味咩?

angie said...

鍋貼同蠔煎好好味架!!