Friday, December 5, 2008

澳門大三巴の港澳旅之11月10號(2)

飽曬~有曬精力出發喇~~~澳門


今次呢個澳門團係由我地鼎鼎大名嘅artist屎Onnz生帶領~~


Onnz生最得戚個Look


行行行把握時間~俾佢慢慢響樹得戚到夠~



eh...唔知佢叫乜喎~


因爲團長唔記得帶旗仔同Mic...所以冇乜介紹~而我又讀得書少~又有老人癡呆!


所以去相~~




好多人嘅澳門!


導遊Onnz~去邊呀??等等呀!!


大三巴街~~咁個大三巴響邊呀??唔見嘅??


導遊Onnz有冇行錯路架??我地全部人嘅幸福就靠曬你架喇!


導遊Onnz你好叻呀~終于搵到手信街俾我地笠貨喇??


Onnz: 傻架你?咁早笠貨,嫌啲野唔夠重呀??梗係行曬,最後先到返黎買喇!


唔到過呢個大三巴,就代表你地冇黎過澳門呀!!


我地三個井底之蛙N年前第一次黎過,但真係冇到過呢個大三巴!慚愧ing~




我地3個真真正正黎過澳門喇~


導遊Onnz我地開心下啫~你唔駛咁睇唔開喎!


再講你想紅啫~最多我sell恆你囖~千其唔好破壞曬呢個名勝地呀!!


轉個頭~導遊Onnz開始咪書喇!研究ing~我地嘅下一步路,應該點行!


向左走(澳門博物館)?向右走(大炮台入口)??


俾個路牌老點咗~響邊一邊都要經過呢個天咁高嘅梯~


我上都去已經半殘人士~肥人通常都少運動架喇!正常~~


上到去真係個分叉路~大獲!響邊好呢??


導遊Onnz同小姐已經向左行~~又係斜路~~


導遊~小姐~等埋呀!我對腳冇力喇~要慢慢爬上山呀!


原來又係俾老點~更本就係一個圈!我地仲要行一大圈先到砲台山~


瞄準!!!!!


開始發射~~~


下一步,應該點行呢??


導遊Onnz.....點呀??我口渴喎~~


返到大三巴街~買番杯香滑珍珠奶茶飲下先~~


聞到有陣好香嘅味道喎~邊鼠呢??


依!唔知咩黎架呢??個老闆隻手唔怕熱架喎!


買包黎試下先~~


問咗個老闆~呢個薄薄一塊塊嘅叫金錢餅~食咗唔知會唔會生好多金錢............龜呢??


好!!有氣有力,又去相~~~~




導遊Onnz你攰喇??


想扮下優雅~但點都唔會似~算!!!!


行咗咁耐~hea下睇下啲相先~~


又hea~~


又係分叉路~時速只可30......唔好行得咁快呀!記得慢行喎~


你三個望咩望??有靚仔咩??


原來有99嘅廁所~(99嘅廁所就係一個公園,俾佢地自由散步痾屎嘅地方)


小心踩屎~


老細同小姐咁開心嘅??唔同等緊會情人??


哦~等緊導遊Onnz搵路~~


攞住張圖左行右行咁~係咪搵唔到出路呀??


有人搵唔到出路~竟然斗膽同個天對駡呀!


同個天閙完交可以冇發生過事咁講~冇路喇!行返轉頭喇我地~


再Hea~因爲我想hea~~hea住~hea住~搵啲野搞好喎!!


就響澳門留番個腳印先,算便check下有冇踩狗屎!


留完腳印~老細同小姐太興奮喇!走去留埋手印添~~


好大嘅圖書館~

入邊啲設計夠潮~但就有個被封咗嘅井~





Onnz生你.......................................真搶鏡!

跟番路牌去返大三巴嘅手信街先~

果然係手信街~多人到逼呀!


但我地依然可以盡情笠貨~


好閃呀!?eeh!??乜真話冇炸到佢咩??

No comments: