Monday, December 1, 2008

翠華餐廳の港澳旅之11月9號(3)

都講明由山頂坐巴士look落中環~
只需暈一暈,嘔一嘔同驚一驚,話咁快就look咗落中環架喇!
look到中環呢片土地梗係做咗啲緊要野先架喇!!


好多名牌店呀!!


但唔關我事~因爲我無錢買名牌~~


我地為食精係出黎搵食架嘛!


導遊Joey果然冇帶錯地方~呢間翠華餐廳的確係名人嘅選擇地方~


淨係睇名人榜都有商業同音樂奇才霍建寧,天王巨星郭富城,歌手古巨基,吳國勁,梁漢文....藝人吳鎮宇,郭可盈,呂頌賢....


Band仔賣廣告時間又到~


嘩!嘩!嘩!因乜解救會影到個紫色巨人架??我睇有人想死囖!


拿~呢張嘅位置咪啱曬囖!


影相嘅人~下次睇啱角度先好影呀~~


依~Onnz你睇啱盞燈呀??咁咪偷偷地咁擡佢返馬拉囖!


但記得唔好話識得我喎~

茶走~


去咗咁多次Joey今次先介紹茶走~茶走其實係奶茶,但已經完完全全調好味道!一到擡就飲得架喇!正~應該係屬於外賣嘅一種叫法!~


我同Onnz嘅飲品~我老人癡呆,已經唔記得係乜VS乜喇!總之又係食檸檬囖~


小姐嘅西柚茶!好正~想飲呀??自己去超市買黎沖喇!


Joey,Onnz同我嘅"香辣瑤柱炸醬麵"~都幾辣下架!


我最愛嘅鮮茄炒蛋飯~但由於嘅人食唔落飯,所以冇嗌,但偷食咗囖!


老細嘅鮮茄炒蛋牛肉飯~都係偷食咗!正~~


好寫意嘅一幅墻~


多謝小姐請食飯~


請認清個招牌喇~

No comments: