Friday, December 12, 2008

公仔麵換新裝~

尋晚同老婆Msn+煲咗成個鐘嘅電話粥~
我冇事啦~唔喊啦~聼曬老婆話啦!!
就如老婆自己講嘅~有佢把聲+佢個笑聲,又駛乜講爛gag呀??
老婆氹老公,易過去搵工!



。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。


今晚哩個晚餐係Onnz建議的~
Onnz點解會建議我食哩個嘅???
可能市勢唔好,所以經濟啲食公仔麵算喇~~


今日公仔麵好奇怪咁問咗我啲野~~

點解一定要係巒毛架???

煮咗3分鐘後~

再鎮咗一陣,依然係巒嘅~~
點解?點解我一定要咁cheap,唔係巒就係淋呀??

好!公仔麵決意地講咗一句:~~


呢個星期日我要升級做意大利麵!


好!!我同你一齊去提升自己!


又直又Cute又高貴!!

8 comments:

Onnzila said...

又關我事? = =

angie said...

唔關你事??唔通關我事呀??

Onnzila said...

你自己既事,唔關你事唔通關我事呀?

angie said...

有咁嘅事?

Onnzila said...

係有咁嘅事!

angie said...

聞所未聞~~見所未見喎~~

Onnzila said...

因為你全身機能失調! XD

angie said...

係??你係機械醫生??