Friday, December 5, 2008

又一餐の港澳旅之11月10號(3)

行咗咁耐,手信又買齊~係時候搵個地方坐下兼食下野喇~


我地揀咗間燒臘鋪~



叫做碟燒肉

加叉燒肉



菜一碟

燒鵝(大)

講真啲味道痲痲地,仲勁油膩添~~


我怡保X森嘅仲好味過佢!!

總共食咗幾錢??自己加喇!!


由於我地行完咗大三巴~冇野做,又好攰,船飛未到時間!


竟然行咗入7-11shopping買水.....

我一見到魚肉燒賣馬上唔諗買咗先算~

食咗先明佢啲味道同処邊街邊嘅簡直天同地呀!


成班一致決定早入碼頭坐住等好過~但原來澳門的士唔易搭架!!


到咗碼頭俾飛入閘,想話入等候室坐住等!點知可以排後補早啲走架!


早講呀嘛~~


Yeah~可以提早上船走人也!


我咁開心係我已經park咗丸喇~冇友怕~~


偷影呀??


都話港澳船一定會好抛架喇!花式又多喎!但好彩park咗丸冇事!!

話咁快我地返到天后喇~~

成班返到天后都唔返酒店嘅???


其實係我買咗條煙俾養父,正在等緊佢前來簽收~~


聼日最後一日,今日梗係未完架喇~~仲有後著架!!


No comments: