Saturday, December 6, 2008

離........別の港澳旅之11月11號(2)

call咗的士~前往飛機場~~





時間過得真係好快~~


啲錢流得比水仲快~


辦完登機手續~


成班人行去邊呢??


Terminal 2~


做乜??做女人最鍾意做嘅野~就係繼續Shopping買手信囖!


上飛機喇~~


你估係咩??


魚肉餐~又同Onnz撞餐! 但我嘅另加咗杯紅酒~


老細同小姐嘅雞肉飯~小姐另加杯可樂!


Oh!Sh*T~俾人影到我以型補型~成塊面似足我手上嘅那個包!


感言!


呢個咁豐富嘅行程~


真係要多多多謝Joey嘅悉心安排同Onnz嘅悉心澳門帶領~


再加上~~


Joey,養父麥皓輪 & Catherine嘅厚待~


再再加上~~


Joey,Babe,老細,小姐,Catherine,Vicki & Jimmy哥份禮物~~& 養父麥皓輪份生日利市!

6 comments:

Onnzila said...

好彩唔洗拖到50集....

angie said...

我想架~時間不允許咋!hahhahahah

Catherine said...

食餐飯姐都唔洗咁客氣~

angie said...

要嘅~我願意以身相許架!!哈哈哈哈

Catherine said...

choi
你肯我都唔制.....驚......

angie said...

咁我咪要唱野仔嘅"你唔愛我啦"囖??