Tuesday, December 2, 2008

自動扶梯向上爬の港澳之11月9號(4)

~又係時候消化啲卡路里喇~



我地依然身処響中環~



食飯前,先響個山頂坐巴士look落黎!


而家我地又用另一種方法上返山~個方法就係自動扶梯喇~



荷季活道,啲明星唔知去曬邊度??



一個建築兩種風味~



小巴look緊落山~



你地見唔見中間個婆婆~你擺明俾我影佢架!


我影咗佢依然原地搭步,冇一絲一毫有離開嘅意思~



絕咗版嘅陳年海報....你地覺唔覺個男主角好熟口面呢??


我就覺得好似黎明喇!



文武廟~我媽好似有將我地契咗俾佢地!




恭喜老細~賀喜老細~你終于高過道門喇~~



行行下見到呢棟野手癢影咗落黎~


但個導遊Joey姐突問我點解影個筷子??又真係幾似筷子喎!



古董街~~睇古董~但有啲野一啲都唔古董!仲好潮添~~



仲有力嘅人可以繼續往上爬~爬~爬~


我打退堂鼓lu~~



好熟口面嘅地方~因爲我第二次到港時,黎過呢度食糖水!



就係呢間滿記甜品分行喇!但今次唔係食糖水喎~~


係有人要借廁所同......................................................................



Onnz你入電話亭做乜??想扮超人換衫呀??


哦原來你想Call返屋企求救~~因爲第3日已經洗曬啲囖!!


但個電話點打都打唔通架喇!放棄吧喇~你連打電話嘅錢都無呀~



我地上咗IFC個平台度影相~順便休息一下!


因爲約咗Cat Cat 7點響中環意大利餐~


由IFC個平台望出去嘅風景



碼頭同巴士總站~


對面海~





呢個都係特別送俾一位朋友嘅~



hea下~hea下~吹下冷風~時間差唔多喇!


去咗洗手間先出發meet Cat Cat~



嘩!廁所入邊有咁大塊鏡呀!仲唔自拍咩?



依!原來出邊都有架喎~~



商場上邊都有呀~~影!影!影!

No comments: