Saturday, December 6, 2008

Lo-Jim+宵夜の港澳旅之11月10號(4)

返到酒店放低啲野~再拎埋啲野!等埋導遊Joey姐接班~~


至於老細同小姐想自己逛街~所以又分爲兩隊再各自出發也~


由於之前call咗jimmy哥~佢又吩咐咗我,到咗XX地鐵站X出口就Call佢,佢會黎接我地~~無聊的我同Joey到咗出口馬上估話Lo-Jim實踩BMX趕黎~


BinGo~我同Joey姐都估啱咗!(我地係勁無聊架!)


之後梗係跟咗Jimmy哥返去鋪頭傾偈喇~~


左起--->Lo-Jim, Jim & Me


我手中渣住嘅就係Jimmy哥送俾我嘅海報!咩海報?等陣揭曉~



傾~傾~傾~傾Band!傾音樂!爆Onnz往事大獲~


傾埋飲飲食食~傾埋馬拉同香港嘅廣東語文差別~(呢個題目響養父度都傾過,乜真係咁大問題?)


仲開埋朱古力試吃大會~



低能女一名~



臨走前梗係影返張相相留念喇!




以上兩張就係Jimmy哥送俾我嘅海報喇!!難得嘅兩張值得珍藏~


記得現場有條茂李爆出一句:都冇簽名嘅??


嘩!真係嚇一嚇我同Jimmy哥呀!有簽名??我兩個應該會驚到唔敢要呀!咪玩喇!



導遊Joey姐送我嘅海報~都係冇簽名架!唔駛驚~


傾到12點幾就散水~~


我地個又開始我地嘅探索旅程~~



貓呀貓~你咁守住啲生果,Joey姐好難打劫架~~





繁忙嘅果欄



砵蘭街~~



行下行下,又行到廟街喇~又係睇廟街收檔(我好似第二次欣賞呢個美景喇!)~



宵夜時間~



我同Joey姐嘅蘇打水~



加咗支Onnz嘅可樂!



乜黎架呢??



你睇唔睇得出呢???



椒鹽九肚魚呀!


好正呀!外脆内幼~~



臘腸排骨煲仔飯~原來香港啲煲仔飯係要自己加調味料架!



加咗豉油個Look~


食飽飽,係時候返酒店執齊行李,覺覺豬喇!

No comments: