Saturday, December 6, 2008

最後嘅早餐の港澳旅之11月11號(1)

照常嘅時間起身梳洗,執行李~但今日嘅心情應該很唔同~



銅鑼灣道~係時候睇多兩眼喇!


Joey姐要負責幫我地入返少少手信~所以唔黎得同我地一齊食早餐!


一路上見到缽仔糕~順手買咗兩件試下~



一黑一白~一於試曬你!



係咁以~搵咗間茶餐室食早餐~



睇我樣都知未訓醒喇~~



茶走?鴛鴦?定奶茶??



睇落好好飲咁喎~





飲野唔駛扮cool架~



柚子蜜~好甜!



E餐~F餐~G餐~H餐~鍾意食乜自己Order喇!



我地Oder咗乜??全部都Order咗E餐~




Onnz嘅~



小姐嘅~



我嘅~



老細嘅~



忍唔到???開動喇!!



好野萬歲~Onnz終于學會自拍喇!!


食飽~約埋Joey行返酒店再入埋曬啲手信~等check out喇!



Onnz用緊唔拾得嘅心情望住個天~


心諗: 老天爺!點解咁快就5日嘅??咁快就用曬我幾個月存番黎嘅



大獲~被發現咗添!唔關我地事~ Check Out先!



原來11月11號係大雄同靜宜大喜日子呀!恭喜曬~

No comments: