Tuesday, December 2, 2008

與Cat的意大利餐の港澳旅之11月9號(5)

響中環Meet咗Cat同Carol...我地就前往意大利餐廳進發喇!



一間好神秘嘅餐廳~


好高雅嘅燈飾~






喂~~喂~~喂~~


你兩個睇餐牌啫~駛唔駛攞到咁高呀??我影唔到你地呀!


意大利餐必有嘅麵包~


前菜~沙律!


以下都係主菜:~(唔好問我係咩名,因爲我都唔知!)


我係一個識食意大利餐,但唔識嗌餐個人!最好次次都有人幫我發扳!

















好大件Pizza呀~


咁開心??


梗係要影番張合照喇!!->我,Catherine & Carol


老細與我


個個warm up咗開始出曬相機翻轉喇~~


好優雅嘅小姐~


好閃呀~個閃光燈,搞到我開唔到眼添~~~~


呢個士多啤梨蛋糕~好正!唔會太甜



Tiramitsu~好好味!唔怪得Cat Cat勁推介喇!


btw~唔記得同Carol講聲生日快樂添,因爲佢都係11月生日嘅天蠍座!


食完咁正嘅意大利餐~Cat話要返歸咪書,準備考試~


我地成班唯有自己去翻轉中環喇~~


中環名牌街~好多名牌!


1997~ 上次黎香港時同亞Moon行LKF時佢話我聼有97呢個字眼嘅Pub or餐廳都係佢前老闆嘅物業~



老細我知你到過蘭桂芳喇!!




行完一輪我地係時候返酒店喇~準備聼日嘅恐怖旅程~


點解恐怖??最恐怖嘅地方咪就係要坐船囖!!小女怕怕~

No comments: