Thursday, December 4, 2008

往澳門&瑪嘉烈蛋撻の港澳旅之11月10號(1)

第4日~4條友仔比平時早咗成個鐘起身~


因爲買咗澳門船飛~8點就要準時出門搭地鐵!


天后車站~


由於係星期一,一定好多人搭地鐵返工~但萬萬冇諗到咁誇張~眼見部部都滿到爆!時間又緊逼咗~再觀察到原來響香港搭地鐵係要講技巧架!就係唔理三七二十一逼上去先講~


第一次~我一個人上到咗,但就俾小姐好快手咁拉返落車~乜唔係講好咗,逼到就上,到咗上環先集合架咩??點解.....要我嘗試俾人拉落車嘅感覺呢~


第二次,分頭行事~小姐同Onnz一隊,我同老細一隊......逼逼逼逼上車呀!


幾經辛苦先趕到~好彩冇遲到!


排隊畫咗位~等候上船~



由於本小姐係好驚坐港澳船~因爲幾年前坐過,嘔到仆街咁濟~所以今次早半個鐘已經pack咗丸仔,亦都逼佢地pack埋一份!


安全到達澳門喇!!第一時間搭的去醫肚~~


但個司機識路唔識間瑪嘉烈蛋撻響邊樹,所以將我地抛響路邊...叫我地自己執生喎!但又我呢個為食精,一聞就問到好香蛋撻,完全唔駛行冤枉路!


瑪嘉烈蛋撻








4人份嘅Brunch~


豬柳包~第一次食,都覺得好正~


葡撻~正呀!皮脆蛋滑~~










難得黎到點都要留返幾張倩影嘅~~

No comments: