Saturday, November 29, 2008

山頂巨星多の港澳之11月9號(2)

食完早餐夠唔夠飽呀??
唔夠飽就行~夠飽都要行~我實行帶你地去食風!!

山頂纜車


T仔: 嗯~你個套票唔錯~~
T女: 嗰個先正呀~~
T仔: 係喎~~係喎~~就買呢個配套喇!


上山頂同入蠟像舘嘅套票嘅入場門飛~
我最愛嘅麥兜~~兜~~兜~~兜~~兜~~~呀!!


響呢個櫥窗可以見到....
由最原始嘅纜車~到而家最先進嘅纜車模型~

出發喇~~纜車往上爬............
好斜~~斜到~~佢倆個硬曬..................但依然不忘影相~

斜到我影相都只能低炒~~

呢部就係好勤力往上爬嘅纜車喇!!
放心喎~唔係無人駕駛架喎!!都算安全架喇~~

我都話山頂多巨星,多名人架喇~~
你地睇一上到黎就見到我地大馬之光拿督楊紫瓊小姐喇!!

呢位先生~~請問你望緊乜野呀??

話口未停~你睇另一位又..................
喂~喂~喂~亞生!唔該將呢隻手遠離步姐好嗎??

依!!!!你地相識架??定係似曾相識咋??

哦~黎明踩著單車,車住我去甜蜜蜜食糖水!呢下仲唔甜到漏咩~~

無間道~道而不道???道義不道??究竟係乜道呀??

007電影都可以出到第22集~~
邦兄,賺到嘅錢都自己袋入袋~袋袋平安~~
所以一肥一瘦嘅邦女郎,決意聯手殺死佢!嘩哈哈哈哈

你還認得佢嗎??

響佢身邊仲會有呢位靚女嘅相伴~~

但偏偏就遇到不幸事~多做個路O人企響佢地身邊搶風頭!!

畢加索.................................................的馬呢??
去咗邊呢????

俊男與肥婆~

披頭四彈歌俾我聼....冧ing~

Mick Jagger好Rock呀!!

呢條友仔想做哦~爸~媽二號呀??

我係最大~
所以閒人莫近!但靚仔最好行近近~~

Eh!!!!!高人打籃球,矮人打足球??

佢倆個想點???點解老細個波扁咗嘅???

亞虎~高爾夫球並唔係咁打架~
等姐姐教你喇~~
o拿~你乖乖地踎響度睇住個窿~我示範一次過你睇~
之後發生咩事???唔出得街喎~~自己想象喇!!

兇我呀啦~~扯甩你條。。。。。。。。。。。。。。。

呢張其實冇乜嘅~~純粹係攞黎激我老婆Racheal同哎呀家姐啫!!

邊個邊個咁鬼衰格~~放咗張我咁肥嘅海報響個墻度??
告佢丫喇~~

依~你3個睇咩??有靚女呀???

車...........................同性戀都未見過咩??

玩完~到下一站喇~~
想和你一起去吹吹風~~想和你一起去食食風~~

往上爬~往上爬~~
望下去都唔係好高啫~~Yo!駛乜驚喎!!

香港呀~~我地住響對面海呀~~(低能)

唯一嘅團體相~



山頂高尚住宅區~

呢張係幫人地影架~~







呢3條茂李玩咩呢??我係咪俾人刮呢??



爬山爬到個個都攰咗喇~~hea陣先去搭巴士look落山~~

認住呢部巴士(JJ2965)喇~~我地將會坐呢部巴士Look落山架喇!!
相中嗰兩人唔駛理佢地~~因爲佢地傻Q咗架喇!!

Onnz生你跑馬架??唔怪得之前你建議去跑馬地喇~~

有隻大老鼠,鼠咗去邊呢??

紫色巴士~~我梗係開心喇!!

前往中環嘅路途中......小姐攰到訓着咗lu~~

No comments: