Friday, November 28, 2008

茶餐廳の港澳旅之11月9號(1)

話咁快~~已經係第3日喇~
今日個個都起得早,所以提早到樓下hea住等導遊Joey姐到臨帶團~


由酒店大門望上嘅天空係如此優美~


酒店隔離有個天梯~~可能不停向上爬,真的可以上到天堂(攰死!)~~
我梗係選擇放棄架喇!因爲我唔想一朝早就攰死囖~哈哈哈
所以選擇乖乖地響酒店門口玩就算喇!!


我地住嘅酒店~~維景酒店Metropark Hotel
Onnz日日閙我, 話我暴露佢個樣出街喎~
好!!!呢次我就唔俾佢個樣出街!!就讓佢背對觀衆喇!

咁無聊?咁無聊人係要做埋啲無聊野架喎~~


小姐都唔好執輸喇~~影買一份喇!!

玩咗一陣~~Joey姐就搭的趕到喇~~
佢仲好快手咁送咗盒護膚Mask屎過我~~好我會勤力咁用,防止我又爛面架喇!

多謝曬!!

之後梗係搵地方慰勞我地嘅五臟六腑喇~~

係咁以~近近地~入咗間茶餐室食早餐

Joey導遊嘅乾炒牛河套餐


附送嘅菜乾湯~~


早餐A?B?定C?唔記得喇~~老細,小姐同我嘅腿蛋通粉~


雙煎蛋~~我硬搶番黎嘅最靚雙煎荷包蛋~


Onnz嘅雙腸腿公仔麵


Onnz生你想點??已經急不期待想開餐喇??
但你眼神似想食人地嗰碟多啲喎~~


Onnz餓到兩分鐘搞掂~仲有時間影曬個個食野嘅醜態~~
先生~你好野!

2 comments:

Onnzila said...

下? 到第幾集左?

angie said...

先得個第10集咋嘛~~