Tuesday, November 18, 2008

快樂餐廳の港澳旅程之11月7號(2)

今日個Blog終于用得返喇~萬歲!

好!我地繼續向香港遊玩又食喇!!


Check in完..


抵港嘅第一餐,我地係咁依,向酒店隔離求其搵間野醫肚....


但萬萬無諗到.....我地竟然會入咗間............................


快樂廚房.....又點可能會唔快樂呀??咪玩喇!


重要係有上過飲食男女雜誌架喎~


你睇連揀野食都可以咁快樂~連老細都想搶我Menu呀!


老細,小姐同Onnz生都係需要開心的人~~所以佢地一齊嗌咗快樂飯食~


我地個私人導遊Joey小姐就嗌咗個香檸雞扒飯~


我?我咪食咗個同佢地與衆不同嘅鱈魚豆腐拉麵囖~~


用眼睇都知好好味喇!!


老細你唔係同小姐都唔飽呱??仲想搶人地架???


但我建議你地最好唔好囖!!因爲..........................................................



VS


佢地已經食到就黎開片喇~~互望對方啲食物!好似勁諗緊點搶對方嘅食物呀!


往往快樂過後係要付出代價架~~


食飽飽返入酒店等行李,要,要嘅就~


之後就分兩隊自由活動~因爲小姐要去辦貨,所以老細自然係跟埋去~

No comments: