Wednesday, November 19, 2008

洪記海鮮+滿記(西貢)の港澳之11月7號(4)

由於老細同小姐遲到嘅關係~所以搞到我地成班都遲到~


要Babe佢地響西貢久等.....真係唔好意思!!莎個冧先


我地成班趕唔切,梗係唔搭小巴,轉call的趕入西貢喇!


但真係好衰唔衰~繁忙時間~嗰的士塞響燈位,我地成班低能人就響街邊數的士,數到嗰的士到爲止,我地大大話話都有數到成50架的士~


飛的入咗西貢~~~眼見佢地4個已經'耦'曬喇~陰功!



原班人馬再+多老細,小姐同Onnz...8大1細..去番舊年我地食開嗰間洪記食海鮮~



一到步,梗係出去玩海鮮兼揀海鮮喇!



嘩!!大閘蟹呀!聼日先'嚼'你



海猴呀~~攞嘅人開心,連影嘅人都開心~



Babe大膽咗喇~敢自己攞住隻海猴影相喇!


Btw背後啲魚係真架~~真係咁大條架~~



條友仔係扮Cool定係唔敢攞起隻海猴呢??



好大隻長腳蟹呀~~



安師奶...........點解得我無得同長腳蟹單獨影相架??偏心呀你~



得戚到你個衰樣丫~~


嗯!玩殘咗人地Order嘅長腳蟹仲唔人咩?呵呵呵~~



我地都係癲咗陣啫~Babe's 媽咪你地咁快手,嗌咗咁多海鮮喇?



揀完海鮮~


Onnz突然.............突然..............突然....................懷念著長腳蟹添!



好野~~上菜喇!!


白灼蝦~ 夠曬新鮮彈牙!

椒鹽瀨尿蝦~正!

上一次食嘅係龍蝦燜伊麵..今次轉口味嗌咗芝士焗龍蝦燜伊麵........芝士食多真係會漏架!

豉椒炒聖子~ 今運真係見識過香港嘅聖子喇(馬拉係嗌竹灘)~大隻到可以切開兩邊,依然係無辦法放得曬入把口架!

蒜蓉蒸扇貝 ~ 一樣好鮮甜!

清蒸乜班咗呢??(馬拉叫呢條魚做紅皂魚,可能佢紅色呱!)


豉椒炒蜆~ 啲蜆肉去曬邊呢?



象拔蚌刺身!味道不佳~~有腥味!


墨魚刺生 ~ 今次失水准呀!!


送咗兩碟菜,一碟菜心&一碟芥蘭!



個湯都係送嘅~~但我點飲都飲唔出咩湯!因爲個湯無料架~



Onnz哥~影完好掃曬啲海鮮喇!咪咋傻扮懞呀!!



食飽無野玩,連食物嘅裝飾花都玩埋~



Kitty姐: 無眼睇~


Babe: 佢地係搭擡架~






以上4張係Babe渣大機幫我地影架!可想言之Babe係勁有天分玩大機架!


但我都偷師學識咗,Babe嘅影相方法~~就係要嗌:~ 1..2..3..閃!!



欣賞ing~ Babe所影嘅靚相時......


Onnz你俾Babe抓到偷影~要罰飲呀!!



突然間Babe行埋黎送咗個古古力俾我,仲同我講生日快樂~


未到12點喎~~ anyway你係第一個最早送生日禮物俾我嘅人!!



但我又點會無回禮呀???Babe開心到~


1盒換3盒~連你媽咪都大笑抵喇你~一換三!



食完~玩完~hea完~但其實未完~~仲有下文架!!!
下文咪去食湯水囖~~但無係的士司機教落嘅爛gag~水塘入邊啲塘水囖!




又有得食同玩Babe開心喳喳跳喇!!



滿記~西貢係滿記嘅原產地,點都要好好品嘗下嘅~~



芒果班戟~ 好味過榴蓮班戟多多聲! 因爲我唔食榴蓮嘅複製品~



芒果糯米糍



糖不甩~ 其實點解要叫糖不甩呢??我覺得同馬拉啲湯圓無乜分別囖~


因爲馬拉係有種食法,係摟起曬啲湯圓,之後鋪上壓碎嘅貢糖黎食!



我日日都嗌揚枝金露,今日轉轉口味~嗌咗............................芒果西米露



楊枝金露~ 老細同小姐架!



楊枝金露+涼粉~ 唔記得邊個架喇!!



黑芝麻+豆腐花



呢個咩黎架呢??唔通係Onnz生嘅黑芝麻+黑豆沙??但我記得全部黑孟孟架喎~唔通無影到?



個個都勁飽嘅look!


我老人癡呆,竟然會唔記得話響酒樓影番張大合照~


搞到最後要響咁浪漫嘅環境下影~仲要犧牲兩個人無得影添!!


食完糖水個個好勤力咁追小巴~各奔各路返歸就訓~~第一日就咁結束嘞!


11月7號晚呢餐飯真係要:~


Joey姐咁破費~又請海鮮又請糖水~


Babe盒古古力


埋老細同小姐響酒店偷偷送俾我嘅生日禮物!



呢篇野諗都無諗過要寫成日~~


但我寫得夠曬寫意,因爲我邊寫邊食Babe送俾我嘅古古力!


雖然少食古古力,但我一定會食曬!


btw我而家先知我今日食咗好多粒仙丹呀!乜你地唔覺呢啲古古力好似古裝/武俠片啲仙丹架咩??嗯!食咗咁多粒,我一定會長命百歲架喇!