Wednesday, November 26, 2008

我最愛嘅養父...大閘蟹の港澳旅之11月8號(5)

養父send咗Sms俾我,話如果我到咗就韃佢名入去房坐住先,佢可能會遲少少~~
但嗰時我地先啱啱由天星碼頭搭船過海出發去咋!


出發前仲響碼頭買咗支車仔雪糕食添!
Eeee....但點解個個食曬咗,得返我一個嘅未食曬嘅????


搭完船,就搭叮叮(電車)




前往酒店攞野,兼Meet亞哥(龜仔)一齊搵間餐廳~
但一Meet到亞哥時,佢竟然爆咗一句~: 聽聞今晚餐大閘蟹係為你而設架喎!
嚇一嚇!你聼邊個講架?我邊有咁大威力呀??咪玩我喇!大佬~人地怕醜架~

之後自稱自己係路痴嘅亞哥話咁快就搵到間餐廳喇~好彩唔曬行冤枉路~

由於我有同亞哥講養父話過到咗就韃"麥生~訂咗房"!一入間餐廳~亞哥就真係咁聽話同個知客講~麥生~訂咗房架!(我就響後邊大笑,乜你唔係麥生咩??但你呢個麥生無人識囖~哈哈哈)

個知客聼完馬上話~有人到咗架喇!
大獲~我第一日見養父就遲大到添~失禮曬添!


一入到去~見到養父同Winnie媽已經等緊~~第一時間梗係沙個冧先喇!


點知養父第一句就好有威嚴咁殺出一句: Angie~同Winnie媽坐!(我梗係乖乖地咁鼠到Winnie媽隔離坐喇!!)


之後養父都好好奇咁問亞哥點解會同我第一齊到嘅~因爲我地約埋架囖!叻嘞~


一坐低,啲野食好快就上臺喇!招呼養父嘅服務果然係一流呀!!


!養父9個人食唔食得曬呀咁多餸?




右手邊嗰個醉雞好正!!


我最愛嘅海蜇冷盤


排骨


鱔~我唯一覺得呢道有腥味囖!


甜酸魚


上海燒肉


酸辣湯~好鬼辣,食唔到酸味囖!


小籠包~4籠都係送架!因爲養父人面廣囖!


仲有好多餸根本未趕得切影呀~~因爲我好忙囖~


忙乜仲駛問咩??梗係忙緊食野喇!!


由於之前嗰啲都係前菜,主菜未出得場~養父就同亞哥鼠咗出去煲煙!


我就襯呢個機會同Winnie媽合照先~


你地都黎番張啦!!


大獲!!養父個樣黑咗添~~因爲佢同亞哥煲完煙,再遇到餐廳個老闆~o爹完入返黎都未見主菜上得臺~


主角出場喇~~大閘蟹呀!!正~~~(Onnz生點解你淨係影大閘蟹屎忽架?)


但養父你駛唔駛不停命令我食3隻呀??我會驚架!!


講真大閘蟹好味~但真係唔食得多囖!我食到第二隻已經覺得好"漏"~


第3隻我決定放棄,留返俾無黎嘅吉他手Derek哥補喇!!


食大閘蟹一定會配花雕酒~而花雕酒加話梅最正!!


連我呢個少飲酒嘅人,都覺得甜甜地好易入口~~


甜品~唔知係乜加火喇!仲之入邊啲餡西紅豆沙架喇!!


唔知乜酒乜桂花湯水喇!


因乜解救,你攞住我俾嘅手信,要俾啲咁嘅look? 唔通你知無你份??


你個亞哥呀~~咁識揀時間帶條女見家長呀?連我都有得過目!


傾乜傾得咁開心呢??


最搞笑有兩part~


第一Part~


就係研究養父麥皓輪個名用不同語言發音~養父話福建話係mai hao lian(咪驕傲自大),但我最終研究個讀音應該係bed hao lian(唔會驕傲自大)


第二Part~


就係Winnie媽,批評今晚啲餸菜!搞到養父死死下,最終養父問Winnie媽啲大閘蟹Ok喇呱~好彩Winnie媽都知啲大閘蟹係呂珊姐揀嘅~養父自己帶過黎嘅,所以點都會話好味~


臨散場前Onnz提議話影相,但無啦啦話比我地影張全家福先??


搞到Winnie媽滴曬汗咁講,失散多年嘅女??仲要食完飯先認番呀??


爆笑


點可以少咗呢張經典大合照呢~~


全場有鼓手,吉他手,keybroad手&監製!是但叫亞哥唱埋應該可以組隊band出唱片喇!哈哈哈哈哈~


散場喇!向左走,向右走.....


亞哥同佢條女一條路,而我地就同養父同一條路~返歸喇!


返到酒店拿拿聲影低養父俾我嘅生日利市先~仲有個壽字架!


有賊沖入我地間房~~


仲好惡死咁想打劫我呀!


終結餐飯食得好開心~


因爲有Winnie媽響樹~真係令我爆笑連連呀!Winnie媽太Cute喇!

No comments: