Friday, November 14, 2008

4人の港澳旅程之11月7號(1)

4人の港澳旅程正式開始~


但我就無寫序幕架喇~要睇過去睇Onnzila's序幕喇!



KLIA! 由於係朝早9:15機,Onnzila最早到,靜到無乜人影~


好大架馬航飛機呀~~但唔係我地坐嗰架囖~




Onnzilaの招牌動作~


佢地返工唔知有無咁勤力呢??


上機喇~~


(以下呢段請用國語讀)


機翼好~機翼妙~~機翼好吃到呱呱叫!!


因爲肚餓咗~但時間啱啱好!開餐喇~~


我同Onnzila嘅西式早餐~


老細同小姐嘅馬拉式早餐~椰漿飯=辣死你亞媽(Nasi Lemak)


飛機餐味道勉強喇~


有甜品送添~~Magnum雪糕正!!


老細見到雪糕幾開心~


我自己覺得下邊嘅好味d喎~呢支講就講Vanilla味~但我食到好重牛奶味,所以我食咗一啖就放棄咗佢喇!


有條友俾我當場抓到佢響機上都睇梗蝙蝠俠呀!


??梗係無面見人喇!


就到香港喇~~原來香港嘅天可以咁藍架喎~


但到地就.....


好靚嘅一張相~我掛住傾計,更本無注意到機場隔離有咁得意嘅建築~


老細同小姐點都要黎返張遊客相嘅~~咁先似遊客架嘛!


青馬大橋


我最乖~一上的士就call俾養父同亞哥報道~亞哥仲讚我乖真聼亞爸話~


最搞笑係亞哥突然殺出嗰句~你返咗黎喇??


亞哥我幾時變成香港人架?我唔知嘅??


等咗成1個半鐘先入到酒店房~~


3103我地四個人嘅豬竇~


呢樣野係我響夜晚臨訓前響化妝擡發現得~~唔知係邊個嘅呢?


P/S:咁多位我都想儘快寫曬咁多篇Blog~但Yahoo Blog將會響11月18號維修~所以唔好怪我喇~唔關我樹架!

No comments: