Friday, November 21, 2008

嘉年華+遊街の港澳旅程之11月8號(2)

食飽飽係時候~行下~郁下~消化下~

行下...行下...行到維園~~但呢個好似係有人刻意嘅安排!!
唔通有人對我咁好~知我係個Band Show精!所以有此安排??因爲聽講維園差不多每星期嘅周末都會有Band Show睇架喎~~仲要係免費架!


Onnz生你影乜?個薹響另一邊喎~



哦!原來你影我地間酒店~



黎~黎~黎~姐姐幫你同酒店影返張合照!返屋企可以show俾DaddyMommy睇下!

咁遠水路黎到點都俾你地影返張相嘅~~

轉個身,發現有人去認祖歸宗呀!!真係乖到加零一喇~


依~乜唔係睇Band Show 咩??點解黎咗某某嘅渣打藝趣嘉年華嘅??


唔同俾人"反"?原來係有人嘅提議搞到導遊咁興致勃勃地咁帶咗我地黎呢個咁正嘅嘉年華~

原來個維園係大到可以一次過搞咁多functions架喎!



呢個Uncle同渣打有咩關係架呢?唔通係佢地個大老闆??


所以必須坐鎮睇場??





呢個波咁正點解無人送俾我嘅?



好熱~笑唔出添!



呢五隻似唔似某某樂隊呢??因爲仲係有一隻與衆不同架~~


我唔會講名架!!費事俾人粉絲打Q死~~



再轉個身~~你兩條友做乜呀??床頭打交,床尾和呀!!


因乜解救要響大街大巷閙交,又嘈分手呀??何必呢??



Causeway Road銅鑼灣道?乜咁快打道回府喇??


哦~原來係去銅鑼灣嘅時代廣場~早響丫嘛!


喂!喂!喂!先得嗰幾步路,加埋今日先得個第二日咋~

你地兩個就咁殘??唔係呱??醒呀喂!!!

依....Onnzila你望住個記利佐治街做乜??唔通呢度有你嘅回憶??

埋黎睇,埋黎揀,埋黎買喇~~喂!

之前眼訓嘅老細: 嘩!好多大閘蟹呀!
(老細原來你都係見到食物就興奮之人黎架!)



又係嗰句我地今晚先嚼你~

金華火腿~早知買番個黎poke人個頭!

yeah!終于行到時代廣場呀!我要做上等人~~~

駛唔駛用咁鄙視嘅眼光望住我~
哦!你睇我唔起~~

時代廣場出邊人流都算多~


入邊就靜盈盈,靜到Onnz都響度玩手機~

Haiz..........上等人就無我份架喇~~轉個身都係返番我個現實世界好啲!
鬼叫我窮咩~~


好明顯我地已經到達銅鑼灣地鐵站~

Eh....呢兩個都係低能仔低能女~唔駛理佢地!連地鐵都有得玩嘅??

又黎一個??原來成班都係無聊到極嘅低能仔女~

要無聊?咁就玩盡啲喇!!影完腳~~

梗係到手喇!!成班都有魔法架!!


再黎多張先~


(得閑無野做~又好似我地咁無聊~咪估下邊個打邊個嘅腳?邊個打邊個嘅手指囖!)


到達油麻地都照"反"~

亞小姐~你見到嘔像呀??點解咁驚訝個樣嘅??

你都知你係遊客嘞!

就到閘都仲有得玩~~呢啲咪叫分秒必爭,一分一秒都唔可以浪費!

2 comments: