Wednesday, November 19, 2008

遊蕩の港澳旅程之11月7號(3)

由於分頭行事~


我,Joey同Onnz就去旺角行................


信和(我呢個CD精又點可能錯過去信和笠CD嘅機會喎?嘻嘻嘻)~~


但今次信和收穫不多得個3張唱片~其實係想留番啲錢,費時我第一日就失控笠曬啲Cd之後4日無錢開飯呀!!


同女人街(咁我係咪女人呀?係!咪會去Shopping囖!呢個道理係女人都明白,男人應該去明白女人!哈哈哈)



成條女人街有幾長??都幾長架~


好多Cutie公仔呀!如果行李允許我實笠幾個返屋企~


鬼咩!我要顧及到小姐個行李會唔會超重丫嘛~



Buy 4 FREE 1..hkd100..馬幣約10蚊件!


我都扮下遊客買返5件先~~(其實係有人吩咐我買架!使命在身~必須做到!)



睇!!成一袋二袋架~~我呢啲咪女人囖~


但相中間個Doraemon人,我係無買架!!



我雖然係女人~但唔係鉄做架!我都會攰架~~


所以揀咗呢間海天堂食.....龜苓膏??


梗係...........


唔係喇!聼日仲要Meet亞哥(龜仔)食飯架~我唔驚亞哥閙我食咗佢啲同伴咩?


之後叫養父唔俾飽飯我食咩!!



Joey嘅五花茶~Onnz嘅柑桔蜜~~


Oops....見唔見個導遊偷上網呀??



而我呢個咳到成精嘅人~梗係飲止咳茶喇!


嘆完茶~再行下都成6點喇~~係時候去油麻地接返老細同小姐一齊入西貢食海鮮喇!



等.....等............等...................佢地有得Shopping竟然可以忘了時間的鐘?


唔記得鼠返黎咗??



等得有啲悶~Joey姐就轉個身~買咗包炸魷魚鬚黎食打發時間~



呢啲咪叫無聊人囖~~無聊到丫~攞炸魷魚鬚黎玩~~


但咁等法,邊個會唔無聊呀??

No comments: