Tuesday, November 25, 2008

美都茶室の港澳旅程之11月8號(3)

出咗油痲地地鐵站~~就往廟街進發.......但咁嘅時間廟街未開啵!

去天后廟??遲啲先喇!做咗重要野先丫嘛~~



四條黑衫茂李企響嗰樹.........做乜呢??打劫??




轉個身就係美都餐室喇~呢個就係我地嘅目標喇!

放心喎~~唔係打劫喎!我地都係好市民黎架!!


只不過行到咁攰,搵個地方坐下,飲番杯凍野,再食個包~~都唔過分啫!係話~



我地全部都係文盲黎架~永遠都睇唔到"請匆攝影"呢4個字眼~


一間好傳統嘅茶餐室~~



古色古香~




同我婆婆嘅祖屋冷氣一樣~~但佢勁啲,仲用得!


黎到咁有陳舊嘅茶室,點可以少咗Onnz嘅招牌動作嘞!


始創於1950年~~ 我老竇同媽咪都未出世架!

真係名副其實嘅大過我老竇~



凍檸蜜~




紅豆冰




凍奶茶




波蘿包~~




加咗塊牛油..........就化身成波蘿油架喇!


花生醬多士




嗯~飲................................




飲..............................




飲.................




小姐點解你唔飲??仲咁好笑口??


貴客請往~地下付賬!
原來已變化成一個裝飾品~


o靚妹!望咩望呀!小心梯級呀~~~


個老闆用惡勢力嘅眼光望住Onnz~


我??已經走得快好世界lu~~

2 comments:

Onnzila said...

你唔係打算好似TVB劇家好月圓咁,
分開50集係嘛...??
=_='

angie said...

過時喇~~
我要出到珠光寶氣咁多集呀!!
有80集~有排你嘆!