Wednesday, November 26, 2008

遊街+星光大道の港澳旅程之11月8號(4)

休息完~快手快腳.........鼠咗對面嘅公園!
去拜侯天后古廟~~


亞生你企響度做乜呀??唔係拜神嘅就行遠啲喇!


隔離係城隍廟~
唔知"水鬼升城隍"同呢個城隍有無關係架呢??


俾Onnz生發現嘅遺棄狗仔~但響嗰時佢無通知我!


隻狗仔真係好可愛,都唔知邊個咁無良心遺棄佢響天后古廟度~


如果狗仔唔駛申請,隨時上得飛機我實帶佢跟我返歸!


話咁快我地就到咗廟街~~


我都話廟街無咁早開擋架喇~~而家先開始搭棚咋嘛~呢啲咪叫做人開擋囖~


嘩!Onnz一見到大發蔴雀舘就諗住大鵬展翅喇~~


但佢萬萬無諗到佢後邊有個亞伯,睇到個亞伯滴曬大汗


2009最新嘅電影"落難蠱惑仔女之女多過仔"記得收睇,唔睇就打獲你~


無得救架喇班友~一個癲三個傻


亞伯小心'目及'到流曬鼻血呀


呢位仁兄你又想點呀??



特別報道??

唔係係特別外遇(唔好諗埋一邊,係行程以外嘅相遇,簡稱外遇)~

萬萬唔諗過會遇到人~但偏偏就遇到

其實當其時,我地成班係往歐洲牛奶公司前進架~

突然間Joey姐拉住我,嗌我話嗰個係咪琛哥呀??

我睇一睇,望一望好似係喎!馬上格住兩尺嘅路,望住條友,條友仔友好奇咁望住我地~~我低能咁問佢,你係咪琛哥呀??佢仲識得點頭話係!!哈哈哈

相認之後梗係行前o爹幾句先喇~咁難得嘅邂逅~

Opps..無記得同大家介紹,佢就係Zen樂隊嘅鼓手,而家已成爲鼎鼎大名嘅音樂監製關禮琛喇!報個小秘密,佢都係流著馬拉d血架!


就下午茶時間啦喎~~仲咁Q鬼多人排隊嘅喇~~


走~行去買雞蛋仔食好過喇~~都係要排咁長嘅隊~~~

老細就話咁早知響歐洲牛奶公司排隊等喇~有早知就無乞兒喇!!


有人排隊買雞蛋仔,我梗係搵地方偷下懶喇~~


最出名嘅雞蛋仔!

但之前明明住響佢隔離嘅酒店都未試過~而家住響山長水遠,就特登走過黎買!

好攰~~

你識影我,我唔識影番你咩!

往星光大道嘅方向...見到好'賊'眼嘅一棟大廈呀~~~


好驚呀~發生咩事呀??

呢條友仔係咪去到邊都鍾意撩交打架呢?



你想做導演呀??





4點幾嘅海皮+天空~我地食緊風!!

手印手~有無感覺到與你偶像嘅距離越近呢?

睇小姐興奮到個樣~

有人又排隊??買咩呢??哦!買魷魚食~~但我地掛住食完全無影魷魚~

Onnz終于遇到去一生最愛喇!!甲甴~~~~~~~~~~~~

小姐你響監牢做乜呀??出黎喇!!

原來係大馬之光拿督楊紫瓊小姐嘅手印~~

黎番張遊客相先~~


Onnz諗緊佢嘅女神手印到底會響邊樹呢?

你地慢慢印,我都係最愛享受海風~



點會少咗呢張兄妹情侶儅呢?

個天開始黑喇~~

又係3個低能仔~

明明約咗養父7點幾到北角附近用餐~~

但香港啲景色真係越夜越靚~~個個都越影越忘時!



呢個係我架!!我嘅一生成就獎黎架!!

No comments: