Friday, November 21, 2008

飲茶の港澳旅程之11月8號(1)

7點鐘喇~起身喇~起身喇~ 但本小姐有壞習慣~就係懶床喇!


眼見個個訓到豬咁,而自己又最遲訓,哎下懶下都得呱~~~~~


有條茂李竟然咁早起身?仲要鬼鬼祟祟入洗手間梳洗??


條茂李你好野!!害我無得發揮我朝早第一,夜晚最尾嘅精神!!




條茂李入咗洗手間,輪到我走到窗邊影太陽~



好明顯~最高一層d窗口係抹唔到架!!有污跡~



對面無野睇~~~



咁就向下睇喇!應該會很刺激~~


搞完一輪,導遊Joey姐也到了~~


係時候出發,繼續我地嘅第二日行程喇!!



Give Way~ 讓開~ Give Way~ 讓開~


本小姐今日夢游未訓醒~~~撞親唔負責架!!


夢游還夢游~聞到野食我自然會醒架喇!



我地今日去維京海鮮酒家飲茶~



呢對情侶兄妹儅點都要黎番張相嘅!



講到食............




個個都勁開心喎!!



招牌叉燒腸


淋上醬汁後................咪食得囖!!仲睇~


皮蛋瘦肉粥

蟹子燒賣皇


醬皇蒸鳳爪


密汁叉燒包


奶皇千層糕


酥皮焗蛋撻


安蝦咸水角


腿蓉蝦餃皇


爵士流沙飽


流ing....流ing......


仲影..........??都成薹野食喇!!



仲嗌.............??



仲等..............??



Onnzila: 你慢慢影喇!我食先喇!!



Joey姐你好餓喎~一手鳳爪,一手腸粉!



Joey: 彩你都傻!



壽包~邊度走出黎架呢??我響餐單上翻轉睇都唔見有架喎!?
乜香港興咁早食壽包架咩?


馬拉響酒樓啲壽包好似要預訂架喎~~除非街邊還神嘅就唔同~


但嗰啲對我本人黎講~可以掟得死人囖!哈哈哈哈



香港嘅竟然有鹹蛋黃架~~同馬拉啲壽包好唔同~


講酒樓嗰啲,通常都係迷你型(一啖食得曬),外形紅卜卜&餡料肯定係得蓮蓉!


Btw...多謝曬Joey姐個壽包~因爲真係太驚喜喇!整啖先喇!



成班黑色會行出黎~好驚呀!



OMG~行行下~發覺有咸豬手!無怪得,我成個人會縮埋一邊喇!


大街大巷........嗌唔嗌非禮好呢??

No comments: