Friday, May 22, 2009

日本之旅 11th day Last Night (18-29March2009)

好咁快就到最後一日啦~~



二少晨早為我地全部炮製嘅そば~

食完仲駛問嘅最後一日,點會唔盡能力再行街街咩?

二少特登帶我地到魚市場睇魚架,但太遲去個個都收擋喇!
所以食寿司去也~~





啲寿司真係好好好好好好好好好好好好味呀!!
我到而傢都好懷念蟹膏寿司(第一行第二張)呀~馬拉同新加坡肯定食唔到架!


呢張靚仔相,純粹係要讚揚佢靚仔又有愛心,識得讓位俾老人家坐!

朱古力香蕉~~

好好味呀~~香蕉夠綿密,啲古古力又唔會太甜!

日本人真係好鍾意賞櫻花架~~~















人潮湧湧~~好多人都霸定位等人齊野餐~~~



一半以上都係我鍾意嘅公仔呀~~
最愛嘅皮卡超&雷超。仲有My Melody & 哈姆太郎呀~~







たこ焼

金色嗰個咩黎架呢??代表乜呢??
行近原來係Asahi公司黎架!



可愛的老細



又自拍喇!XD

又再去浅草啦~~

公然響電車上打交~~哈哈

去浅草就係為咗呢個滿開喇!!

六義園

就係呢棵夜櫻吸引咗好多人買飛入黎觀賞架喇!










最後一晚,最後一餐!二少話要豪一豪喎!

呢間都幾偏僻架~~

由於係間居酒屋,所以搞到老細同小姐擔心到響門口"目及"一"目及"~
呢間居酒屋,真係乜酒都有,蛇,蟲,鼠。。。仲之包羅萬有喇!!

咁遠水路去到居酒屋食乜呢??

前菜~~

就係しゃぶしゃぶ(shabu-shabu)喇~
兩張台,每張台Order兩種味,我地總共Order咗3種味!

好似雞味~

我覺得冇味~~

我最愛番茄味~~但呢個響二少張台架!

For嗰煲冇味嘅醬料~~

應該係骨髓,成碗倒入雞味嗰煲架!

最貴咪就係黑豬肉囖~~~就係咁一碟4人分架喇!



之後可以將你鍾意嘅湯底,攞黎整一碗迷你泡飯!

食飽飽個個都建議漫步行返屋企!

二少屋企附近嘅摩天輪~~10:31分~

之前行街時買定蛋糕做宵夜!!哈哈哈哈XD
士多啤梨蛋糕~~啲士多啤梨酸架!T_T淚

栗子蛋糕~好正!

雜果蛋糕~~都好正!

仲有兩個布丁~~XD

二少嘅廚房都應該俾我地玩慘咗架喇~~XD

係時候訓覺聼日日本時間5點要起身~~6點要搭到JR電車去機場喇!

4 comments:

Unknown said...

嘩!嘩!嘩!嘩!嘩!
整個日本之旅看到我嘩嘩聲!

angie said...

嘩完咪拿拿聲去買機票~飛去日本囖!XD

Onnzila said...

sakura! sakura!!

angie said...

唱歌呀你??