Thursday, May 21, 2009

日本之旅 8th day迪斯尼 (18-29March2009)

身在日本已經第7日啦~~仲有幾日就要返去現實世界啦~~!
唔好理咁多喇~~最緊要開心丫嘛~~
晴朗第一天再出發喇~

昂貴的早餐~~可能太早!好多都未開,唯有求其貴啲都要食架喇!

講完晴朗的一天出發,原來一啲都唔晴朗~
一到達迪斯尼嘅電車站,個天已經開始唔合作,落氣細雨喇~~ T_T

但依然人潮湧湧地進入迪斯尼~~

高飛~

老細扮野~~

之後我叫埋二小姐扮野~~
之後我走格唔抖~~XD唔走唔通流響度俾佢地抓住扮野咩!!哈哈哈

買好飛喇~~迪斯尼一個人5400¥~

好明顯我又逼人扮野喇!!但冇個似囖~~haizz...

back look~~~

二少你個樣好激喎!!你係想食咗啲花丫,定係想跌進話的懷抱中呀??

迪斯尼嘅城堡呀!!
但老天爺已經落起大雨喇!!!
必須去買雨衣,再嘗試翻轉迪迪尼喇!

出邊落大雨,我地唯有排長龍等睇3D喇~
由於太多人,入到去剩底嘅的第一行中間位(都要坐架!)
3D嘅第一行正中間位偏偏我坐上!慘~~~~差啲嚇死兼嗌到瘀嗮!

睇下我幾有力喇~~XD
落雨天,真係凍到...連咗過山車都唔係覺得佢得人驚,個個都嗌嗮口,係因爲啲風凍到死呀~~~

嘩!老天爺今次都有啲同情心~~
到咗游花車時間啲雨都開始停嗮喇~~萬歲ing!!!!!

米妮公主

由於都帶小小微雨,所以啲公主同王子都必須裝上雨衣!





我的跳跳虎呀~~

獅子仔~







史迪仔向我揮手呀~~

小木偶~~

小飛象~~~~邊個的最愛??XD





我的最愛之一向我揮手~

迪迪尼嘅主角們~~

唔經唔覺又半日喇~~係時候醫肚喇!

迪迪尼啲快餐~~



多謝二少特別Order嘅蝦肉漢堡(因爲佢唔食得蝦架)~~個蝦漢堡真係好正呀!!真係可以食到一隻隻未粹嗮嘅蝦仁架!

好惡嘅狗仔!XD

進入細小世界lu~~













原來做卡通人物都要幫人簽名架喎~~勁呀!!

唯一一張同卡通人物的合照!





老細陪我行雲成個迪迪尼就係為咗呢兩樣野(史迪仔同Chip N Dale!!
點知二小姐同小姐都跟住我買,連張爸都有意思,所以都買做一個送佢!XD











水晶城堡~~

真實城堡

迪斯尼嘅鴛鴦係咪都叻啲架呢??
如果唔係點解佢地咁識走入我想影嘅花叢入邊喎??

開咗燈梗係到咗夜晚啦~~



原本打算去埋迪史海(Disney Sea)架~~全因天不合作囖!

係時候返番横浜啦~~

晚餐時間~~一風堂......食乜???

食餃子???

主菜係拉麵呀~~~

我最愛的溏心蛋呀!!!
食飽飽去咗Game Center抓公仔再影帖子相!!XD
(我真係抓咗兩隻返歸架!個公仔你地應該響我車禍相度,見到佢地就響我車上!)

最開心就係遇到我一生最愛~~皮卡超呀!!

No comments: