Monday, May 18, 2009

日本之旅 6th day (18-29March2009)

6點幾就必須乖乖爬起身~~~食咗免費嘅簡單土司早餐同茶/咖啡
(二少最早起身整俾我地食架!)
再續我們的旅程~~~

睇一睇~大阪日本語教育センター
依~朝早8點到呢度做乜??返學呀???
唔好諗錯隔離,我唔係黎返學~~而係.....................
有3個人想返去懷念下啫~~

3個返到母校嘅樣幾開心~~

行一行~~ 停一停~~ 等一等~


8點幾嘅旅遊景點果然清靜優雅~~

身處於大阪城~~



3低能女仲唔夠~~~

仲有3低能仔!!嘩哈哈哈









睇完母校,參觀完大阪城......
係時候趕去電車站meet小姐嘅契老竇,既係讀書時嘅監護人!
響地鐵相認之後,我地成班就跟佢返佢屋企做客~
佢帶咗我地成班去搭巴士,但搭完巴士仲要行一段好漫長嘅路!!
呢日到底幾度我完全唔知,淨係知我呢一條路係一段好漫長+勁凍嘅一日!
唔係我凍咋,張媽都要用暖包呀!!

咁漫長嘅一段路,係咁依隔一段,影一兩張喇!太凍雙手根本唔想出黎工作~


















呢條橋好熟口面喎~~哈哈哈



亞伯,你做緊乜呀??
個波咁吸引你咩??做咩不停幫佢抹身喎??
觀察多一陣,原來去做緊運動~~真健康,咁鬼凍嘅天氣都咁勤力做運動!










斜坡,響日本連續劇常會見到各一個兒童嬉戲嘅斜坡同棒球場~~



日本好多自家都有種蜜柑喎~

終于到咗稲葉さん屋企喇

稲葉さん夫人為我地準備咗好多小點心呀~~
全部都好好味架!

尤其白巧克力~~

好香嘅檸檬茶~~

稲葉さん屋企嘅稻草裝飾~~

稲葉さん屋企小花園嘅小可愛狸貓

之後稲葉さん請我地食日式午餐~~

稲葉さん都係一位影響達人~~

每人一SET,
睇落樣樣都細小,但其實真係好飽架!

新鮮又好味嘅刺身~

淡淡奶味嘅布丁!

稲葉さん夫婦&小姐

用完午餐~行下商場消化下,其實最重要係搵萬能火牛叉我部大機嘅電!
買到之後,我地即將出發前往一個可以輕鬆心身嘅正地方~

No comments: