Saturday, May 23, 2009

日本之旅 back back & dinner~

今日正式離開日本啦~雖然係超級唔捨得~~~~但點都必須離開架喇!
出發去機場時已經有少少輕微嘅意外!但都算順利去到機場~~~

但萬萬冇諗到小姐張機票,同我地唔同時間架去早我地成個鍾!(所以係飛走咗!)
幾經辛苦先等到一個位俾小姐同我地有得一齊返!但香港到新加坡嘅仲要到港再等waiting list!

日本---->香港(國泰)
事關太Full我地全部都各分東西!而我俾兩個日本人包圍(一男一女)~haha

坐咗國泰嘅新飛機~~XD

早餐都好正!好味~尤其個そば同seashell pasta沙律!

仲友好正嘅雪條!

香港----->新加坡(國泰)
到咗香港,幾經辛苦先安排到小姐有得上機,如果唔係去就要逗留香港幾日,因爲嗰幾日嘅航班都Full嗮~~
但原來好戲在後頭,由於我,老細同小姐遲入,所以有關人士帶我地插隊!
但萬萬無諗到老細將我地兩個最重要嘅所有野(即係佢背囊)遺漏響香港機場度(因爲老細自己放邊都唔知)~~
太多麻煩也~~好難講得明!

勁擔心的我,連野都食唔落~~
終于到新加坡機場~而香港各方面都證實個背囊遺漏響海關Scan処~~
開頭國泰話會幫我地寄第二日嘅航空返黎,但之後出爾反爾!激到我不停爆粗!
由7點開始不停打電話,香港,新加坡同日本都得唔到如何攞返答案!
之後真係逼我出動到香港啲Freinds幫手!!
真係多謝Joey姐同養父~~真係萬分抱歉!星期六咁夜依然死Call你地,而星期日晨早就將成個香港吵醒!!


新加坡----->吉隆坡(馬航)

第二日晨早我地成班就要離開新加坡喇~~老細你一個人保重喇!XD

我一個人返吉隆坡,而小姐佢地就返砂磱越~

佢地班機就響我隔離~

但佢地早我10-15分鐘起飛喇~~但遲過我到步!XD

飛走咗喇!!

傍晚終于得到一個安心嘅答案~~
都食得落野喇!

與老婆&O生的意大利晚餐!

好香濃嘅蘑菇忌廉湯~~

芝士焗蘑菇法國麵包

好香脆~~

芝士焗Pasta! 正X10!!!!

Pizza...................我要食PIZZA!!



原本打算食完就返怡保,星期一返工~~
但俾佢地不聼勸告,叫我第二日先返,太夜駕車好危險喎!
我咁聽話梗係冇返喇~

但原來係逃不過的~~依然炒大獲!!haizzzzzzzzzzzzzzzzz

2 comments:

Onnzila said...

拖了咁耐, 真係tvb.... =_="

angie said...

精彩過TVB啦!!XD