Saturday, May 16, 2009

日本之旅 5th day (18-29March2009)

今日要游電車河也~~~嘻嘻嘻....講笑講笑~~其實今日我地成班出發去大阪呀!
但又同游電車河冇乜分別喎~~咁遠水路!點會唔係叫游電車河喎?

出發由新橫濱開始搭電車去橫濱JR電車站~~

二少開始發功,因爲今日佢要帶我地趕電車~



換好咗之前響新加坡買嘅一星期JR電車Pass....哈哈哈
可以任搭JR所有交通工具~雖然28300¥好貴~
但我地咁搭法慳咗好多~簡直超值喇!
上咗新幹線,個個都開開心心期待到達大阪~~
仲有3個期待返學生時期生活過嘅地方~~

響便利店買定嘅飯糰可以響新幹線裏食用~~

要坐2個幾鐘嘅新幹綫~~個個都成機會訓覺~~

坐完幾個鐘嘅新幹線~~又換電車喇!

幾站又要轉車,但唔同公司嘅,又要行一段路!
JR電車站出邊買藝嘅靚仔Band~~

再路過.........商場大廳嘅花~

買飛再搭電車~~

終于到咗喇~~~Meet咗李さん(老細嘅同鄉又係日本嘅同學),跟佢返屋企借放行李!

傳統嘅市場~



行咗差唔多長嘅一段路~~終于到咗李さん屋企喇!
都幾大間喎~有3層樓~窄係有小小架喇!日本個地咁貴~
但夠佢地一家3口住已經好好架喇!

李さん與佢個女ここちゃん(中文名叫李愛心)

原本李さん一家3口打算同我地一齊游京都架~~
但遇着落雨天,費時ここちゃん凍&淋親,所以佢地送我地到駅就打起退堂鼓喇!

好多日本小食呀~~

俾錢買野~~

開始食野~~

二少你響上邊做乜??有靚女地呀??

原來係間日本手藝裝飾品~

奇怪嘅建築物

落雨天,三Pair男女急急腳,齊齊過馬路也~~



















天色漸暗~~~

買飛入場睇夜景~















藍莓雪糕...好濃~好正!!
凍凍地嘅天氣食雪糕一樣咁正!!

前往京都駅

京都塔

京都劇場

京都劇場入邊個設計~

又係時候搭電車返大阪喇!

等待ing......

到達大阪喇~~~

我地最愛呀~~

由於團中有兩個不能食蟹~~所以冇得食!
但點都要影返張相留念嘅~~

中間黃色嗰個係摩天輪黎架~~
但點解個摩天輪不是圓形嘅?仲要夾響樓與樓中間??

日本有邊個唔識グリコ?

勁多後生仔女嘅地方,梗係包括我喇!XD



河豚

大阪最有名嘅たこ焼き(章魚燒)

李さん帶咗我地黎咗一間物似居酒屋嘅地方享用晚餐!
因爲好多正常嘅餐廳都就休み,所以冇得揀!

全場二小姐最特別嘅雞尾酒

鶏の竜田揚げ、鐵板牛肉餅,納豆蛋......仲有好多冇影嗮,因爲肚餓啦~


食飽我地就出發,去搵李さん幫我地搵到嘅日式民間廉價嘅公用屋!(其實我都唔知叫乜!但通常都係一人自由行旅客同學生租嘅房間, 其它公用式,仲有電腦俾你免費上網架!)

一入到去就見到我最愛嘅Bass呀~仲要係白色架~

呢間就係我地8個人嘅房喇~一個人好似係1500¥到3000¥!

6 comments:

Unknown said...

坐 Bullet train 時,有冇果種 Bullet let go 的感覺啊?

angie said...

冇囖~~
因爲真係快得好靜架~~
訓覺最爽!XD

Unknown said...

真的太帥了!!!!!
真的太爽了!!!!!

angie said...

誰醬帥??

Unknown said...

當然是你們喲!!!呵呵呵!!!!

angie said...

呵呵呵!!謝謝!謝謝!