Wednesday, May 20, 2009

日本之旅 7th day (18-29March2009)

中午12點幾終于到達新横浜喇~~返到屋企喇!!!

依~~出咗去兩日咋喎!!啲櫻花開嗮喇~~~
放低啲行李,休息下幾分鈡~~~

再漫步去搵野食也~~~

行~行~行~~行到老細必食到嘅吉野家喇!

老細嘅特大牛丼+卵

加上卵嘅特大牛丼

我嘅牛丼、卵、三文魚 + 味噌.

小姐嘅親子丼~
其他人食乜???其他人都係食鎮店之寳"牛丼"~~

食飽再續未行完嘅路~~

日本真係好多鴛鴦架喎~~~

清~清~清~晴朗的一天呀~~(凍)

















扮下親密先~~

你睇~你睇~~好靚嘅一對鵝呀~

Sh!T~~~! 謀殺俾發現咗添!失敗ing.....

佢兩個玩乜??
佢兩個傻人比賽睇邊個嘅手凍啲喎~~XD

東京鐵塔

好一對鴛鴦~~

黑暗嘅隧道玩自拍~

裝修ing嘅東京駅

秋葉原

SEGA呀~~

繁華的都市

百厭嘅二少~~

仲想叉盲我添=_=''

牛角炭火燒肉酒家

二少Order緊~~~



熱辣辣嘅燒烤爐

香港??我地身在日本喎~~

哈密瓜果汁酒

桃味果汁酒

牛舌

開始烤牛舌也~~~

牛肉,雞肉,豬肉,香腸,大蔥 同辣椒~~

期待ing...





老細碗巨飯~~

呵呵呵呵~~~

醉酒Angie~~hohoho'

牛魔仔&牛魔女

醉咗梗係返歸喇!!

今晚二少響隔離大夏租咗間客房~~但佢個擺設真係令我地3個滴嗮汗!!
我,老細同二少今晚嘅竇!XD

No comments: