Thursday, May 21, 2009

日本之旅 9th day (18-29March2009)

倒數第二日啦~~
我地去返第一日到日本嘅24小時餐廳Jonathan'S食早餐!!
西式Vs日式~~

二小姐嘅早餐

小姐條仔,二少同老細個西式早餐~~但點解條香腸.................都係冇野喇!XD

小姐同張媽的西式早餐

張爸的日式早餐~





我揀咗日式早餐!納豆+山藥早餐~
因爲想食中間白色嘅山藥囖!!XD

老細另加俾我的溫泉蛋~~好正!!

小姐做乜咁驚訝??都咁多日囖~你應該習慣嗮俾我偷拍架喇!

等日期間.........

偷咗二少件大樓黎扮野~~~

Yeah~~~

去搭新幹線經過某商場,見到入邊啲真花~~太吸引喇!







小姐買咗啲餅俾我地響新幹線上享用!

一盒8件,啱啱好一人一件!


又真係幾好味~~

到達今日嘅目的地喇!!奈良~~~



奈良公園~~





去到奈良,最需要注意嘅咪就係鹿囖!!

嗯~~冇野!

有發現!有發現!!

近距離見到鹿鹿喇~~~



































時間過得真係快,逛完奈良又要答電車返横浜喇~~



小姐又再買多一盒餅餅上新幹線食~~

黑芝麻味嘅餅!

咁又一日啦!!

晚餐??我地有食呀!!我地食咗臺式中餐~~
因爲成11幾先食野,我都餓到唔記得影相lu~~哈哈哈哈

No comments: