Tuesday, May 19, 2009

日本之旅 6~7th day 溫泉篇 (18-29March2009)

行商場買萬能火牛,唔經唔覺都3點幾4點啦~~
係時候又要趕電車喇~~但電車去邊???
唔係講咗去一個可以輕鬆心身嘅正地方囖~
呢個地方必須搭電車上山,上山嘅電車真係好得意,
係Z字型咁停下停下咁慢慢爬上山架!!
6點幾終于上到山喇~~但天色已暗!!
好彩有旅館嘅人響半路迎接我地兼帶路~

我地未到目的地架~~仲要再坐旅館嘅私家纜車落山谷....
由於天色真係太暗,大機冇電,所以夜晚冇乜影風景~
搭完45度直落嘅山谷嘅纜車,終于到咗我地期待已久嘅溫泉旅館喇!

男女各一間房~

男嘅響牡丹

女嘅響月見

一到房,已經有人響入邊為我地安排服裝與一切點滴,仲當場沖埋綠茶俾我地!

休息咗幾分鈡~~

7點半,準時有人接我地去享用晚餐!

張樣即席

為我地安排好嘅晚餐~

但未算齊,仲有架!!

仲有湯同天ぷら

最愛鯛刺身~
電視見得多,今次第一次食真係好正呀!!

估下咩黎嘅??全場得老細,食嗮碟野都唔知係乜!
佢係聽到我同二少佢地講到鮑魚,佢先問乜有鮑魚咩??
我去佢個位望一望,你都食嗮啦喎~都唔知係鮑魚!?滴汗ing...
為咗證實係鮑魚,老細就咁偷咗我一塊鮑魚~ T_T

士多啤梨~~食幾多都唔驚!!

二少飽成咁都有嘅?
似足先生(小姐)教書,學生(二少)唔聽書仲扮鬼臉~

食飽飽喇!!個個都好滿足嘅樣!!正X100 喇~
9點開始浸溫泉lu~~~
中共有4個溫泉,兩個室外,兩個室内~

而呢個室外特別給我們一家嘅細溫泉(限時半小時)

浸完溫泉,梗係輕輕松松傾偈,飲茶同食野喇!

小姐幫我綁嘅可愛小蝴蝶結

全場我嘅蝴蝶結最細,因爲我夠肥囖!!你地恨唔到咁多架喇!





孤獨二少,想自殺~~

唔經唔覺又到覺覺豬時間~~
因爲男子組講好聼日7點起身再浸溫泉~
而女子組的我一個人去~

8點準時開餐~~早餐都好豐富!

烤魚

三文魚豆腐金針菇湯

一樣係咁滿意嘅笑容~唔駛我講好唔好味喇!

樣樣都清嗮~~

食完個早餐嘅房又變咗!
啲床唔見嗮~又變番原本個樣喇~~~

花花~~

櫻花~



呢個溫泉都好正~~男子組miss咗,
因爲個板寫住"婦女時間到10點", 但佢地見到婦女就冇上呢個室外溫泉~~



月見露台望出去嘅景色~

自拍一張留念下先!!



去唔到的瀑布!



旅館老闆送咗我地一人一SET旅館嘅明信片同資料!

旅館嘅老闆話我地聼,呢啲花係製造紙幣嘅材料~



旅館老闆幫我地影嘅大合照



好多爲食嘅鯉魚呀~~



呢條路就係上我地尋晚嗰個特別私人半小時嘅溫泉架喇!

又係時候坐番斜45度嘅纜車上返去喇!



一次只能載4人~

纜車上望下嘅景色~

纜車上望下嘅旅館~

又係一條遙遠的路~~









箱根登山電車~宮ノ下駅

買好飛,上電車返横浜去也~~~~~~

朝早10點咋!何解你咁愁??

4 comments:

Onnzila said...

真正既豪華團~~

angie said...

成個Trip呢個最豪華架~
咁樣一晚,一人要成10000¥架!

Unknown said...

ai! 沒有溫泉美女照片的?

angie said...

我怕你看了要洗眼睛嘛~XD